Gå til innhold

hvor langt er dere på vei i svangerskapet? og vet dere om det blir gutt eller jente? hvordan er formen deres? hvor skal dere føde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

koselig å dele svangerskaps erfaring med hverandre. selv skal jeg føde i krsand, er 14 uker på vei. formen er begynt å bli litt bedre, men var veldig kvalm og ekstremt trøtt i starten, har fått en liten rund mage men egentlig ser d bare ut som jeg har lagt på meg.. har litt lyst på gut denne gangen, vet ikke hva det blir enda.. har en magefølelse at det blir ei jente... ul 20 nov, såå lenge til!! hva med dere, vet dere hva det blir?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal føde på rikshospilate i oslo. Er 14 uker på vei dag. Jeg var også veldig kvalm i begynnelsen av svangerskapet, men nå har det gitt seg litt.

Har fått en liten kul i mage, men tror ikke noen kan se at jeg er gravid enda.

Vil ikke vite kjønn, men har en sterk guttefølelse. Har også ul 20.nov. vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 uker på vei, planen er å føde på SUS (Stavanger). Formen begynder å bli litt bedre, ikke fullt så kvalm lengere, var grusomt i starten, ellers er jeg fortsatt trøtt, trøtt atter trøtt, bekkenet begynder å krangle, men jeg er veldig forsiktigt og prøver å ta livet/jobb litt mer med ro, lytter bedre til kroppen enn jeg sist jeg var gravid, da var jeg 100 % sm i uke 7 pga bekkenløsning. Satser på det går bedre denne gangen. Ser i grunnen bare ut som om jeg har lagt på meg rundt magen foreløpig. Kjenner jeg har veldig lyst på jente denne gangen, men vet ikke ennå hvem som gjemmer seg inni magen. Har ennå ikke fått time til ul men tror det blir rundt 10. nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+5 i dag, vet ikke kjønn enda og skal føde med keisersnitt på UNN Harstad. Formen er opp og ned, men den ekstreme trøttheten har gitt seg, så ting føles litt lettere nå. Unntaket er bekkenet og ryggen som ikke er helt sånn som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+6 i dag og skal føde i Skien. Er fremdeles utrolig kvalm og kaster opp:( håper det snart går over! I tillegg sliter jeg med bekkenet og har litt problemer med å gå, men det er virkelig verdt det:) Skal til ul 11. november, og ønsker og vite kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 uker imorgen og skal føde i Volda. Formen begynner å komme seg, men kvalmen er der enda. Veldig opp og ned egentlig. Skal til UL torsdag 29. oktober og vil gjerne se kjønnet :) Gleder meg til å begynne å handle inn litt lyserosa eller lyseblått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 17, og skal føde på Ahus.

Sist fikk vi en gutt, som ble født i Bodø.

Jeg ønsker meg et barn som får vokse opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 13 uker i morra og skal føde i skien. formen er på vei opp etter 8uker med masse kvalme og lite mat. kjønnet vet vi naturlig nok ikke enda og har heller ikke fått dato for ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15 uker på vei og skal føde på Ringerike Sykehus. Har sliti med kvalme, men ikke kastet opp. Nå er jeg sykemeldt pga forkjølelese og at jeg er veeeeldig sliten om dagen. Har lagt på meg like mye som hele forrige svangerskap allerede, så magen synes godt nå. Har ingen følelse for hva slags kjønn det kan være..skal på ul 10.nov,men vi skal ikke vite kjønnet. Hjertelyden har vært 150-160 de gangene som er målt, og det er vel liksom "jente-hjertelyd"?! Men dette svangerskapet har vært helt ulikt mitt forrige, og da ble det jente.. Lykke til videre damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er idag 15+6 uker på vei og skal også føde i Kr.sand. Jeg er så heldig å få stadige ultralyder pga min diabetes så den lille er allerede en fotomodell hehe. Jeg har vondt i rygg og bekken og er pga dette sykemeldt fra arbeidet nå. Er fortsatt endel kvalm om dagene, ulikt sist gang da det ble en jente (14 år siden) da jeg ikke hadde plager i det hele tatt. Spennende å se kjønnet snart ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg er i uke 17. Termin 13.april :)

barn nr 2, har en gutt på 2 år som gleder seg til å bli storebror.

Formen er bra, har ikkje vært kvalm denne gangen, litt uggen noen dager, men kan ikkje klage!

har vært mye trøtt og har til tider mye humørsvigninger.. :S

Er 100% sjukemeldt ut året pga bekkenløsning.

 

Eg har veldig lyst å vite om det er gutt eller jente.Pappan vil at det skal vær hemmelig. Håper han skifter mening:) Gutten vår har lyst på lillebror:)

Eg har en følelse av at det er ei jente, svangerskapet er ulikt det eg hadde med min sønn, og babyens spark og bevegelser er roligere enn sist.

Skal på UL 11.november. Skal føde i Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 14+5 i dag , har termin 26 april:)

skal føde i Skien. formen er på topp, noe den har vært hele tiden!

*bank i bordet*

har allerede fått litt mage, så jeg ser gravid ut!. kjente liv her om dagen, veldig rart, for det er jo ganske tidlig! men de jeg har sagt det til å forklart følelsen sa at det var sånn det kjentes ut.

vi venter vårt første barn, så har jo ingen erfaringer!

Den lille i magen,er allerede blitt fotomodell hos jordmora. så håper at når jeg skal tilbake dit 10 november så kanskje vi får se kjønnet, hvis ikke blir det i Desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 17+3 i dag(lørdag) og har termin 09.april:) UL på mandag så får se om terminen blir gjort litt om på;) håper også å få vite kjønnet da:)

 

Skal føde på sykehuset buskerud i drammen!

 

formen har vært relativt bra hele svangerskapet:) vært bittelitt kvalm men det har vært lite:) Så har vært heldig der:)

 

dette er min første og vi gleder oss veldig,både jeg og samboer:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ultralyd nå på tirsdag og er 17 +3 på vei idag (lørdag)! Jeg har en liten gutt i magen og termin 9 april!! :D Skal føde på Ullevål sykehus i Oslo. Er fortsatt i helt elendig form, er kvalm konstant og får nesten ikke spist eller drukket noe :( Er også veldig sliten og trøtt og sliter med mye hodepine og håper så utrolig at det snart skal gå over!! Begynner å bli ganske tøft! Men får jo en premie til slutt, lille Sebastian =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Eg var på UL 11.nov.

Inni magen har det denne gang flyttet inn en jente.

Viste seg at samboeren min ville vite han og, men hadde bare lurt meg.

Eg ble såå glad då vi så på babyen og han sa til jordmoren at vi måtte få vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 19 og har 154 dager igjen.. har slitt med ekstrem kvalme siden jeg ble gravid, men det har roet seg betraktelig de siste tre ukene :-)

har allerede kjempe kul på magen, men er vel sånn det skal være når man bærer tvillinger :-) skal føde på Elverum sykehus, der vet jeg de er flinke med tvilling fødsler.. på tirsdag fikk vi vite at vi venter ei jente og en gutt :-D var utrolig herlig å få se ungene sine igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker på vei, og skal ha en gutt 7. april. Skal føde på SUS i Stavanger. Formen har vært fin hele tiden så håper det fortsetter. Begynt få en rund mage, men ser ikke helt gravid ut enda. Var på UL i dag, og har sett filmen mange ganger og klarer ikke legge den fra meg :o) Jeg var hos gynekolog som jeg har vært hos en del før. Kjempebra opplevelse. Ler litt av noe av 3D filmen det ble forsøkt på. Småen ser ut som han "rekker nese" og sier ædabæda... Blir sikkert en morsom liten kar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møtes vipå SUS, 4041fame! Jeg har også termin 7.april og gleder meg veldig til å komme tilbake til SUS og forhåpentligvis pasienthotellet. Har en gutt fra før som er født 8.april 07. Satser på at de to får hver sin bursdag! Formen har vært helt pyton denne høsten, men de siste ukene har vært ganske bra. Var på UL denne uka og det viste seg at "magefølelsen" min hadde rett med tanke på kjønn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+2 i dag og venter en gutt denne gangen. Har jente født september 08. Så her blir det to tette! Er mer trøtt enn i forrige svangerskap, men det skyldes nok like mye jenta på 14mnd som gutten i magen! Har fått fødeplass på Ullevål Føde A som sist og er godt fornøyd med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...