L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 andre som har det slik? har lagt på meg nesten 2 kg, men magen strutter ut... helt sykt hvor stor jeg PLUTSELIG ble... måtte opp på lofte å finne fram gravid buksene... flere???
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 hei:) jeg har hele tiden hatt mage (la på meg mye de første ukene pga kvalmen) men nå blir den hard og ligner mer på en babymage. utrolig moro:) trivdes med mage sist gang og ser ut som jeg kommer til å gjøre det denne gangen også. leste akkuratt inne på uke for uke og det står at mellom uke 17 og 24 vokser babyen masse. så du kan nok komme deg på loftet nå ja:) er 16+2 i dag
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 bedre å komme seg opp før magen blir for stor:) snakker av erfaring:) hehe... Vel, jeg stortrives masse jeg også, men magen er så utrolig langt ned denne gangen... sist hadde jeg den tidlig opp underribbena... vises godt på magebildene ja... så kanskje derfor jeg merker den mer denne gangen, den er så konsentrert der nede, mens med gutten vår var den jevnt fordelt liksom fra tidlig av:)
sunshine08 Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er også uke 17 og måtte finne fram gravidbuksene denne uka:) Syns det var greit siden jeg brukte dem fra uke 10-11 sist tror jeg... Har mye mindre mage denne ganga, men merker denne uka at den vokser:)
Babyboy<3 Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Denne uken her, syntes PLUTSELIG jeg også at jeg begynnte og få diger mage.. er 20 uker da, men Har ikke lagt noe særlig merke til det, siden jeg alltid har hatt litt mage, men fy så magen har eeest ut nå
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Er 20+1 og jeg føler meg som en elefant og vagger som gås... skulle trodd jeg var i 8-9 mnd allerede...
mamman til to gutter Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Her sa det pang fra uke 14! Plutselig i løpet av noen dager fikk jeg masse mage og etter det har den bare fortsatt å vokse masse hele tiden, så nå i uke 16 har jeg vel nesten like mye mage som når bekjente som ikke visste jeg var gravid sist begynte å kommentere det rundt uke 23... Håper ikke det fortsetter i samme tempoet hele tiden, da kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal kunne komme meg fremover til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå