Gå til innhold

Kinesisk, pizza eller McD???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal velge take away ama..

 

Hva vil dere ha valgt???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinesisk. Men det er fordi jeg selv er så lei Pizza og mcd er ikke noe god.

Skrevet

Kommer vel ann på hva jeg har lyst på. Nå er ikke mcd noe relt valg siden det er mange mil dit.

Skrevet

Nuggets på McD=)

Skrevet

Svin i sursøt saus er min favoritt:)

 

Men jeg holder på å lage pizza:)

Skrevet

Gubben som "lager" middag her i dag så derfor ble det take away.. Utrolig nok så er det jeg så må ringe å bestille og hente maten :/ , men fisk i sterk saus og nems er vel verdt det...

 

Skrevet

nå fikk mannen latterkrampr her ;)

kommentaren var: "og hva gjør han da? betaler?"

Skrevet

kinamat! stektenuddler... hmm eller innbakt svin ... hmm sulte nå jeg .. her jeg bor får vi ikke bestilt kinamåt hjem :(

 

 

 

 

egentlig like greit.. blitt en mester i å lage stekenuddler og ris hjemme.

Skrevet

Sushi:)

 

Eller Thai.

 

Kinesisk kommer an på typen mat. Mye kinesisk take away er for junk-aktig og masseprodusert for min del.

Skrevet

Usj, ja biff chop suey er liksom ikke det beste i verden. Heier også på thai eller indisk:)

Skrevet

Hehe...

 

Nei, han SKULLE egentlig koke pølser til barna og dekke bordet, men jeg måtte søren meg gjøre det også...

Har en veldig flink og hustrent gubbe *knurrrrrr*, lurer på om jeg må ta oppvasken etterpå også...

Til hans forsvar så "hjelper" han til av og til og sier at i DAG skal JEG lage middag, så lakker og lir det utpå før han spør hva JEG skal lage til middag ehhh oi jeg sa vel at jeg skulle det ehhhh take away da????

 

Gleder meg vilt til neste gang han skal "lage" middag.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...