Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 De siste dagene har jeg kjent at livmoren stadig knyter seg sammen. Ikke vondt, men litt ubehaglig som luftsmerter nesten. Husker jeg hadde en del kynnere med nr. 1, særlig etter en travel dag på jobb. Men ikke SÅ her tidlig!!!!! Er det vanligere å få det med nr. 2 enn 1 kanskje? Noen andre med lignende erfaring?
vann123 Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 jepp, kynnerne kommer stadig tidligere og hardere på meg, holder på med nummer tre nå, og begge de to jeg har fra før er født til termin, så kynnerne har ikke gått fra å være det til å være tidlige rier ihvertfall :-) når de begynner å bli vonde får du bare puste deg gjennom dem, jeg tror hardnakket på at kynnerne jeg har trener livmoren min sånn at jeg får lette fødsler!
Mammatil4jenter Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg begynte med kynnere i uke 13. Har hatt mye stress på jobb og det endte i mange kynnere daglig.. Lege har derfor sykemeldt meg en periode for å roe ned, og den siste uken har jeg ikke hatt noen...
gmfosse Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er gravid med nummer 1, og merket kynnere første gang i uke 15. Er 16+6 i dag, og har noen kynnere. Ikke vondt, men litt ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå