ninimi;) Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Mange kilo hadde dere lagt på dere i uke 20?
lille frø, mor til to Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Det går egentlig ikke an å sammenligne seg slik. Man må se på utgangspunktet sitt, samt at noen legger på seg mye tidlig i svangerskapet og andre lite, men tar det igjen senere.
respektatauten Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 jeg var 7kg under startvekta i uke 20.. men hadde gått opp 2kg fra uke 16-20... har fortsatt igjen 1-2kg før jeg er på utgangspungtet igjen, runder 36 uker i morgen..
Lilleleen Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 jeg hadde gått opp 3kg i uke 20. Men hadde noe å ta av fra før )
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 jeg har lagt på meg 6
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 er i uke 23 og har lagt på meg 8 kg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå