Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er dødstrøtt...kan sovne når som helst og hvor som helst ;)

Har ømme bryster...au, au, au....

Og oppblåst mage...ser faktisk veldig gravid ut...allerede ://

Heldigvis er jeg ikke kvalm...forrige gang kasta jeg opp flere ganger om dagen i tre mnd...

Til dere to som ikke hadde ømme bryster...og var bekymret for det. Det er ikke noe galt med dere...jeg hadde ikke ømme bryster sist jeg gikk gravid! Så vær fornøyd med det!!! :))

Ma:)

Et tips mot kvalme, som ihvertfall har hjulpet med veldig, er Sea band. Jeg ble veldig kvalm veldig tidlig, og måtte være hjemme fra jobb noen dager. Jeg fikk da råd om å prøve dette, og faktisk - i det jeg hadde tatt de på meg, så var kvalmen borte. Genialt:)))

Har hørt flere som har brukt de og som det har hjulpet på. Individuelt som alt annet, men er vel verdt å prøve ihvertfall (det er jo helt ufarlig). Du får kjøpt de på apoteket.

Lykke til:)

Jeg er 4uker og 3 dager på vei i dag. Siden helgen har jeg hatt stikninger i magen, spesielt på venstre side og vært litt småkvalm. Er og ganske oppblåst i magen og tisser mer enn vanlig... De to siste dagene har jeg vært kjempetrøtt!!

Hei!

Vel jeg er ca 6 uker på vei, og kjenner at ting skjer der inne ;)

Mine symptomer er

konstante mensmurringer

mye utflod

mye luft i magen

tydelige blodårer på puppene

brystvorter som nålputer 4 første uker

for øvrig : 4 positive tester ( strimmel, 2 QR, og 1 CB digital :) )

Annonse

Jeg er i 6 uke (5+2), er trøttere enn vanlig, ekstremt oppblåst/mye luft i magen, begynnte igår å kjenne lett kvalme og har en del murringer i magen.. Foreløpig har jeg vært ekstremt heldig, håper det fortsetter sånn! (bank i bordet..) Kjenner ingenting i brystene, annet enn at de føles litt tyngre...

Er det noen andre som har gått opp i vekt? Synes det er alt for tidlig til det, og får litt angst av det, er ikke snakk om mye, kanskje et par kilo, men fortsetter det sånn hele svangerskapet, så er det jo ikke bra... Kan godt være at det er for at jeg er så oppblåst og har mye luft, ikke vet jeg...men om noen har samme erfaringen, blir jeg "glad" for å høre :)

Jeg er 6+6 uker på vei i dag og har så langt sluppet unna kvalme, ellers har jeg mange andre symtomer som større og ømme pupper, murringer i magen, trøtt om kvelden, stiv rygg og oppblåst mage.

Ikke værre enn at jeg fungerer fint i jobb og sosiale samenhenger før kl 21.00 om kvelden...

Hei. Jeg er 6+2 dager og jeg har litt ømme pupper. Jeg blir veldig fort kvalm hvis jeg ikke spiser ofte (har faktisk med meg kjekspakke i veska) Jeg må på do i et sett og har oppblåst mage spesiellt på kvelden. Ellers så må jeg si at er jeg i stor form og håper at dette fortsetter. Synes veldig synd på dere som er super kvalm.

Jeg er heldig....enn så lenge. Jeg er i uke 9 og dette går riktig så bra. Har begynt å gå på do litt oftere. våkner hver dag klokken 06:00 av at jeg må på do. Har hatt litt stikkinger i magen, men det har gitt seg litt nå. Eneste jeg kan merke er ømme bryster og noen heftige brystvorter :-) samboeren min lurte på om jeg fikk inn noen signaler på de. He he he...festlig.

Men så kan jeg jo også nevne at om kvelden blir nedre del av magen min steinhard og viser antydning til kul. ALLEREDE!!:-)

Ønker alle sammen et lykkelig svangerskap!

Annonse

Hei

Er i 7 uke. Har vaert gravid foer, men aborterte. Denne gangen er veldig andreledes enn foerste (men det er 10aar siden). Da var jeg kvalm og hadde vondt i magen hele tiden. Tok 5 (!!) tester som alle var negative da, foer jeg fikk bekreftet at jeg var gravid hos lege. Denne gangen tok jeg 3 tester som alle var positive.

Symptomer saalangt:

-TROETT!!!

-SULTEN!!

-Vondt i puppene

-Stikkinger i magen, spesielt hvis jeg hoster

-Stramme bukser allerede (er veldig tynn fra foer av, saa kanskje derfor jeg kjenner det lettere?)

Skal til lege om tre dager. (foerste kontroll). Er i Australia, sa jeg vet ikke om et er anderledes enn i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...