Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere?


nr 2 gull i magen-juli 12

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen foreløpig. Men er jo bare 4+1 på vei :)) Litt trøtt, men det er jeg jo ofte til vanlig også..

 

Vet dere deres Hcg nivå dag 14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ingen, bortsett fra økt appetitt ;)

Spiser og er skrubbsulten igjen etter 1 time eller 2 - uavhengig av hva og hvor mye jeg har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe særlig. Litt små stikkninger i magen. Blir lett trøtt, og fort sulten igjen. Men kvalmen lar vente på seg, enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er rundt 7+4 på vei...

Kvalm/uvel fra midt på dagen til tidlig kveld (ikke kastet opp enn så lenge!) , trøtt zzzz, spiser mye rart (helst surt og søtt -uff da), kort lunte (Stakkars forloveden min...), gråter lett, tisser ofte, men sist men ikke minst; ømme men store pupper.. gått opp en cup faktisk :) *stolt*

Utrolig hvordan hormonene tar overhånd og kroppen gjør som den vil! Masse som skjer, men jeg gleder meg for hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå 4+5 og har det overreaskendes bra... er jo litt trøtt og vonde pupper... men kvalmen har gitt seg... hadde heller ikke problemn med kvalmen første svangeskapet ;) kanskje jeg slipper billig unna denne gangen og ;) får bare se om alt går bra denne gangen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig opp og ned med symptomer synes jeg.. i går var jeg superkvalm, men i dag er jeg ikke,men har hatt masse menssmerter i dag da.. Har litt ømme pupper og brystvorter, sover til langt på dag,og er i overkant emosjonell.. Er 7+2 i dag.

 

Til HI, jeg vet hva jeg hadde i hcg-nivå da jeg var 4+0. Hcg var da på 82. 4+3 var den 490, 5+3 var den 9300 og 6+3 var den 44000. Skal måle igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ikke har vondt i puppene?

Det har ikke jeg,men hadde det sist jeg var gravid så nå har jeg det for meg at det er noe galt. Er små kvalm da.Jeg er i uke 7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+3 og har faktisk vært sykemeldt nå i 4 uker pga at jeg er skikkelig uvel... Er konstant fyllesjuk, kaster opp og klarer nesten ikke få i meg mat... Begynner å bli ganske lei ja. Lurer jo på hvor lenge det skal være sånn. Forrige gang vare jeg bare borte fra jobb 1 uke. Kommer seg nok!

 

Ellers så kan jeg gråte av ingenting og er veldig oppblåst i magen.

 

Jeg har ikke merket noe på puppene enda. Sist gikk jeg vel opp to str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Hi hi.

Jeg er også sykemeldt. Har veldig mye hjerteklapp og kvalm.

Ubehagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke vondt i puppene, og er også litt usikker, er første gang jeg er gravid. Har sett at nesten alle har vondt og at de vokser, her skjer det ingenting :/ Er i uke 6, er ikke særlig kvalm, men energien er totalt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen satt godt inn fra i går. Har hatt ømme bryster og menssmerter nederst i magen, samt vært utrolig trøtt de siste tre ukene. Litt småkvalm også siste halvannen uken, men det har ikke vært noe problem og gitt seg med små hyppige måltider. Nå fungerer ikke det like godt lenger. Får heldigvis i meg litt mat, men veldig kvalm bare jeg reiser meg opp og går litt og spesielt rett etter jeg har spist. Langt bedre når jeg ligger i ro, men trodde jeg skulle kaste opp hver gang jeg snudde meg i natt.

 

Har ikke klart å komme meg på jobb i dag, og skulle helst ha fungert bittelitt bedre. Ligger her med bøtta ved siden av meg og trenger gode råd som forhåpentligvis får meg til å fungere godt nok til å gå på jobb. Ikke vært gravid før, så vet jo ikke helt hva jeg skal vente meg. De fleste kommer seg jo på jobb selv med kvalme, og jeg har lite lyst å ligge her lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er kvalm i rykk og napp...veldig stor spyttproduksjon til tider, har ømme pupper og mensliknende stikninger i magen innimellom. Jeg er trøtt og slapp, og gråter lett / blir utrolig fort rørt.

Hcg dag 14 var 138. Hva hadde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 og jeg kjenner graviditeten spesielt på kroppen når jeg er på jobb. Får stikking i sia og vondt nederst i korsryggen og jeg blir veldig fort sliten og sulten. Av og til kjennes d ut som noen driver å bygger hus i magen min :P Jeg kjener enda ingenting på brystene og men jeg har fått hard mage og jeg begynner fryktelig lett å grine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig kjent ut, vi har helt like symptomer.... liker ikke helt det med korsryggen, skikkelig vondt, er en lettelse hver gang jeg kan sette meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig ømme bryster, og menssmerter. Tror jeg får mensen hele tiden.

Trøttheten og oppblåst mage har ikke kommet ennå, sist jeg var gravid så kom det ganske tidlig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Jeg kan krysse av en hel del på lista over symptomer. Jeg har gått på dobble hormonkurer så jeg tror kanskje det har litt og si. For jeg ble dårlig 3 dager etter el! Hehe. Tenkte ikke så mye over det i begynnelsen, men skjønte etterhvert at det måtte være en befruktning på gang;) Jeg er sykemeldt pga. kvalme og oppkast. Klarer og hålde på maten jeg spiser om kvelden, så det er bra! Ikke noe krise altså=)

Ellers så har jeg murringer, vonde bryst, mye grining;), og masse med kviser har jeg fått!! Er det noen andre som har fått det? Jeg ser ut som en 14åring i fjeset. Må si jeg er ganske taknemlig for at jeg slipper og vise meg på jobb nå, for det ser virkelig ikke bra ut. Og jeg jobber i barnehage, så jeg treffer mange foreldre og sånn hvær dag, og hadde nåkk ikke følt meg konfortabel med det...

 

Er ganske dårlig for tiden ja, men voldsomt lykkelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare sulten, sulten og sulten! Og blir kun kvalm hvis jeg ikke spiser. Ellers er det lite utenom uteblivende mens og to positive tester ;) er 8+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+0 i dag, og jeg har faktisk relativt kraftige symptomer selv om det er tidlig. Stikninger i livmora begynte så vidt for 4-5 dager siden. I går var de veldig kraftige og ganske smertefulle. Det har avtatt litt i dag, men det kommer noen skikkelige tak innimellom. Jeg må innrømme at jeg blir litt nervøs av dem ... Ellers har jeg kjempevonde pupper, og jeg promper som en gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 i dag og er kvalm!!! Orker ikke tanken på mat, men prøver å presse i meg litt tørre knekkebrød. Blir jo ennå verre når jeg blir skikkelig sulten. Bekkenet begynner å krangle og i går kom jaggumeg halsbrannen også... Så da er jeg i "rute" i forhold til min forrige graviditet.

 

Til alle som er kvalme og trøtte, hold ut! 2.trimester blir mye bedre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 5+6 i dag. Jeg er like heldig som sist (enn så lenge), og er ikke kvalm. Merker det godt på pusten og pulsen. Kjenner at det skjer mye i magen. Men undrer litt på hvor lenge vi klarer og holde hemmeligheten for oss selv. Magen begynner å vise seg.... vet dere kommer til å si at den bare er oppblåst, men der tror jeg dere tar feil. Sist kom bekjente og spurte om hvor langt på vei jeg var gravid ved 8 uker...da også tenkte vi oppblåst..men den gikk aldri ned igjen ;) Store jakker og college gensere ?!? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 4 + 4 og har ikke hatt sånn kjempemye symptomer enda. I forrige uke så var jeg ekstremt trøtt og måtte bare bli liggende i senga. Gjorde vondt å ha øynene åpne. Sånn var det forrige gang også. Dette har avtatt gradvis, men er fortsatt litt trøtt. I tillegg trodde jeg at jeg skulle gå på veggen i går og i for i gårs. Var så sinnsykt kåt...hehehe... burde jo være en bra bivirkning, men glad når jeg i dag føler meg normal igjen. Ellers er det ikke så mye å snakke om av symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...