Gå til innhold

Jipppi 4 cm åpning, sitter og venter på riene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på sykehuset i dag, trodde vannet var gått, men det var det ikke.

Det var slimproppen, jm sjekket åpningen å den var 4cm, fikk akkunpuntur og ble sendt hjem for å vente på rier...

Så nå sitter jeg her å venter på smerter jeg har opplevd 2 ganger før, venter i spenning vonde smerter og en herlig opplevelse;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er... jeg har 2-3 cm apning (torsdag) og venter jeg ogsa. Hjelper det mye med akkupunktur?

Skrevet

Jaja, don't get your hopes up sier no jeg..

Gikk 5 uker med 4cm med førstemann og nå er jeg snart gått 14 dager over termindato med nr 2 og har 4-5cm åpning denne gangen med.

Kan no forresten også fortelle at jeg ble igangsatt to uker over tiden med nr1 og det ser ut til det blir det samme denne gangen.

Skrevet

Har fått 4 cm åpning på 1døgn, er 1 uke på overtid, håper jo jeg slipper å gå 5 uker til.....Hadde jo vært greit å fått noen rier og ikke bare hodeverk:) akkunpunktur tror jeg ikke virker så godt på meg, men andre jeg kjenner har det virket på;)

Skrevet

Jeg ble satt igang ved forrige fødsel og holdt på å dø av riene når jeg bare hadde 2 cm åpning. Høres så deilig ut å sitte å vente på rier når man har en 4 cm åpning :0)

Ønsker dere masse lykke til! :0)

Skrevet

åååååå så heldig. masse lykke til og håper at riene snart setter inn av seg selv. Ingenting er vel bedre enn det.

Venter selv i spenning. 11 dager over temin i dag. vil så gjerne slippe igangseting i morgen, da må lille bebisen ut hvis ikke kroppen ordner opp selv. ser dessverre ikke sånn ut.

Når det gjelder akupunktur er det vel sånn at det kan hjelpe noen men ikke alle dessverre. uansett gjør det jo ikke noen skade, så det er jo verdt å prøve. Har prøvd selv...uten at det har hatt noen funksjon på meg!

Skrevet

Masse masse lykke til jenter, det er så godt nå det er over, gleder meg masse på deres vegne og meg selv hehe;) Krysser fingrene for oss alle som er leie og klar til at det skjer noe;-)

Håper det skjer noe snart sender noe fødestøv **********************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...