Gå til innhold

Barn og baby messa på Hellerudsletta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært der i helgen? Hvordan var det der? Mye bra tilbud?

Sambo og jeg har tenkt oss dit i morgen. Vi venter vårt første barn, og håper at vi kanskje kan få tak i noe utstyr der til en grei pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der i dag. Det er mye tilbud der, men mye økologisk/spesielt også. Vi har det meste av det dyre igjenn fra første mann, så vi tittet egentlig bare. Noen veldig bra tilbud bla lammeskinnspose til 499; var det, og bilstoler er det gode tilbud på. Men de tror jeg er billigere i sverige altså...

Skrevet

Okei..takk for svar.. :) Litt det inntrykket jeg har..ut i fra forhandlerlista..

Skrevet

Veldig rart at ikke babyshop og barnas hus er der...lurte på om vi skulle ta en tur imorgen men høres ut som om det er litt for lite å sjekke ut der...Var det mye freebees da i det minste!? ;)

Skrevet

Hei

Vi var der idag, hadde planlagt det lenge. Ble egentlig litt skuffet for hadde trodd messa skulle være 4 ganger så stor. Trodde også at det skulle være en del forhandlere representert, f.eks fra Maxi Cosy, TFK, Phil & Ted etc, men det var det ikke. Men var salg på Joha-ull til baby, så kjøpte litt av det samt en løvepysj som forloveden min falt for. Var mange søte babyklær der som det ikke går tolv av på dusinet:) Me&I var også representert der (de med sky-fløyelbuksene som det reklameres for her på BiM). Fant en drømme-stelleveske fra Gaia & Co, men den var det ikke messepris på desverre, så tenkte jeg skulle vente litt.

Var gøy å være der, men som sagt, syntes det var litt lite stands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...