Gå til innhold

han hyler ved puppen.

På`an igjen...har født...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ganske ofte i det siste har han blitt urolig ved puppen. Han er 1 mnd. Han kan plutselig vri seg og spenne kroppen og hyle og være urolig ved puppen. noen ganger gir han seg og sovner til slutt andre ganger må jeg ta han opp for han griner og spiser om hverandre.

jeg har nok melk for har prøvd og pumpe meg for å se om det var grunnen. noen som vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å være det, men jeg tenker alltid låsninger i nakke/rygg når noen har sånne problemer med ammingen. Da kan det være vondt å ligge i ammestillingen og da er det ikke noe gøy å spise. Hyler han også når han har fått flaske? Hvis han ikke gjør det, så ville jeg hvertfall få sjekket hos en manuellterapeut. Anbefaler deg å gå inn her for å finne en manuellterapeut: http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85

Vanlige fysioterapeuter har ikke alltid greie på låsninger i nakke/rygg, så ikke bare godta det hvis fysioterapeut sier det ser bra ut. (vet om et eksempel med en stakkars jente som hadde vondt hele tiden pga mye låsninger og ikke klarte å spise av flaske engang fordi det var vondt, men fysioterapeut på helsestasjonen kunne fortelle at alt så bra ut og det var hvertfall ikke noen låsninger. En vanlig sykepleier med erfaring med barn oppdaget en stund senere at det måtte være problemet og sørget for at de fikk time hos manuellterapeut.)

Det kan jo også være at melka kommer for raskt/for tregt, men det merker man gjerne ved at de hyler mest i begynnelsen hvis melka kommer tregt og om melka kommer for raskt så kan du merke det ved at det spruter masse og langt hvis han glipper taket, men da går det seg også ofte til etterhvert når puppen blir tommere og melka ikke kommer så raskt lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...