Gå til innhold

Og der kom kvalmen!


katta72 Jente 08-12-06

Anbefalte innlegg

Da kom kvalmen snikende. Eg er rundt 5 uker i dag og håpet at eg skulle slippe kvalmen denne gangen men nei da. Ja, ja i det minste skal det være et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv vært på og av kvalm de siste ukene,men i morges var jeg så sinnsykt kvalm! Jeg sov til 12.45 og først da kjente jeg at jeg kunne våge meg å stå opp. Var skikkelig kvalm da jeg gikk gravid med datteren min.. Ja,ja det er for en god sak:) Er litt betryggende å være kvalm også, selvom det fortsatt ikke er en garanti for at det vil gå bra. Er 7+1 i dag.

 

Du er ikke en av desemberklubbjentene vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble opprettet et eget forum/nettsted som de flyttet til. Der er det fortsatt masse liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heie katta...

 

enda en desembermamma her ;) du er lite aktivt der ja ;) men det er fortsatt kjempe kos dser inne da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får vel ta meg en tur innom, hvis eg husker passordet da. Etter at eg hadde en MA i uke 16-19 i fjor orket eg ikke å henge der, men nå skulle det være greitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja... vet hva du prater om.. da jeg hadde en ma i juni ble alle andre der inne gravid... så da tok jeg meg også en liten pause :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...