*LillaMeg* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Endelig.. Tiden frem til nå har gått saaaaakte.. men idag er jeg 12 uker. (Eller 15 om legen har rett.. ) Håper kvalmen forsvinner snart, for den er ille.. :s men men.. Snart ul også..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Velkommen inn til oss :) Jeg er 20 uker idag Er det din første barn??
*LillaMeg* Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 Ja, er mitt første, så er greit å ha et sted man kan spørre om alt mulig rare ting man lurer på.. Ditt første og?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Nei er nok min 4 her, vel min 5 graviditet men hadde en SA i 2007.. De tre andre er 3, 6 og 9 år
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 velkommen inn til oss:) jo fler jo bedre:)
2tettebabyer Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 velkomen hit :-) Jeg drar videre i mårra, men det har gått knall fort :-) et fint trimester :-)
Elinlita Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Gratulerer! Dette er nok et mer koselig forum å åpne dagen med enn 1.tri. Her er det negative lagt til side og baby'n er mer ett faktum enn en mulighet. Husker hvor lei jeg var av å lese om div. blødninger osv selv. Jeg er også gravid med min første. Er i uke 21 og synes også tiden går veldig sakte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå