Gå til innhold

Da kommer jeg inn her.. :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig.. :D Tiden frem til nå har gått saaaaakte.. :P men idag er jeg 12 uker. (Eller 15 om legen har rett.. :P )

 

Håper kvalmen forsvinner snart, for den er ille.. :s men men.. :)

 

Snart ul også.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Velkommen inn til oss :):)

 

Jeg er 20 uker idag :D

Er det din første barn??

Skrevet

:) Ja, er mitt første, så er greit å ha et sted man kan spørre om alt mulig rare ting man lurer på.. :P

 

Ditt første og?

Skrevet

 

Nei er nok min 4 her, vel min 5 graviditet men hadde en SA i 2007..

 

De tre andre er 3, 6 og 9 år :)

Skrevet

velkommen inn til oss:)

jo fler jo bedre:)

Skrevet

velkomen hit :-) Jeg drar videre i mårra, men det har gått knall fort :-) et fint trimester :-)

Skrevet

Gratulerer!

 

Dette er nok et mer koselig forum å åpne dagen med enn 1.tri.

Her er det negative lagt til side og baby'n er mer ett faktum enn en mulighet. Husker hvor lei jeg var av å lese om div. blødninger osv selv.

 

Jeg er også gravid med min første. Er i uke 21 og synes også tiden går veldig sakte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...