Gå til innhold

Til dere bedrevitere her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter dere og Googler dagen lang eller? Siden dere tror dere vet alt, og kommer me så sykt treige og "jeg vet alt og er så mye bedre enn dere andre"-svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt flere burde lære seg å google slik at man slipper alle spørsmål som trådstarter fint kunne funnet ut av selv

Skrevet

signerer den!:) men dem vet vel best, uansett.

Skrevet

Klart de vet best! De er jo gamle og erfarne på absolutt ALLE punkter, ikke sant? ;) Behandler andre som dritt her inne fordi de kommer med et spørsmål som de selv "såklart" vet svaret på!

Omg, bra de ikke har andre ting å gjøre i livet enn å sitte her å kjefte på oss andre. Hadde ikke klart meg uten synspunktene til disse kjærringene nei :o

HI

Skrevet

Etter dette innlegget så kan jeg forstå at du synes at folk som har litt kunnskaper om dette og hint er bedrevitere. Det er sjelden det blir stilt spørsmål her inne som strekker seg langt utenfor kunnskapene til noen som er rimlig oppegående, leser bøker og aviser og interesserer seg for annet enn såpeserier og dib...

Skrevet

Setter pris på folk som kan mye og som jeg kan lære av, men man trenger ikke å kalle eller være frekke mot dem som ikke vet så mye. Det er en uting, spesielt her inne

Skrevet

Nok en bedreviter gitt! :D

Skjønner bare ikke hvorfor det skal være nødvendig å svare frekt til alle og enhver mann(dame)!

Folk må få spørre om hva de vil, uten å bli kritisert for både skrivefeil og manglende kunnskap! Man vil jo bare ha andre folks synspunkter på ting, ikke bitchy kommentarer fra sure kjærringer som ikke har fått seg på flere år! ;-)

Skrevet

tja, hva skal en si- jeg føler jeg har veldig mye og bred erfaring om veldig mye- i tillegg har jeg en god dose sunn fornuft som jeg synes jeg kan dele av :)

Det er vel ikke noe galt i det :) eller...??

Skrevet

Hvem er det som er frekk i kjeften her, egentlig? Kaller folk med kunnskap "bedrevitere", sure kjerringer, bitchy osv.

Jeg har ikke vært frekk mot noen, bare påpekt at det er ikke 100 000kroners-spørsmål de fleste stiller her inne som regel. Og en del ting er slikt de fleste voksne mennesker burde kunne, rett og slett, særlig nå rman har barn som etterhvert får lekser og trenger at mor eller far sitter inne med litt mer kunnskap enn akkurat det som står i boka.

Dessuten er det uhyre enkelt å google...anbefales virkelig om man ikke liker de svarene folk er så greie å ta av sin tid for å gi deg her inne.

Det er i grunnen en dårlig strategi på sikt å skjelle ut folk som kan hjelpe deg. Jeg blir iallefall veldig lite lysten på å svare på spørsmålene til noen som påstår at jeg ikke har et sexliv, selv om jeg vet svaret.

Skrevet

Det går vell heller på måten noen svarer på.

Skrevet

Tror ikke folk blir bedre på folkeskikk ved å Google

Skrevet

Virker i alle fall som HI her føler seg litt dum i møte med noen som kan stave skikkelig og har lest en bok. Det er vel en form for misunnelse, det også..?

Skrevet

MEN hva gjør at folk stiller de enkleste spørsmål her inne, og ikke prøver å google dem i steden?

Skrevet

Kan ikke forstå folk som går rundt med denne uvitenheten uten å gjøre noe med det! Det skal da ikke så mye til. Det må jo være flaut. Les litt da vel.

Skrevet

Om man tror man vet alt, er det vel overflødig å google?

bedrevitende hilsen,

Skrevet

Enkelte tror at det er umulig å inneha kunnskap. De tror den bare finnes på wikipedia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...