AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes magen har blitt så stor og jeg er så mye mer sliten og trøtt nå. Alt er mye tyngre enn bare for et par uker siden. Har bekkenløsning og jobber nå 40%, men enda er jeg sliten.. Trener 2 gg i uka med fysio og får behandling en gang i uka. Har ei på 2 år som er rimelig krevende også. Mannen tar henne for det meste, men de få dagene jeg må levere eller hente i bhg blir jeg helt utslitt.. Synes det er så synd, og føler jeg går glipp av så mye verdifull tid med henne.. Men, men.. det er vel en gang sånn det må være.. Gleder meg til januar og ankomsten til denne lillegutten i magen. Litt tidlig å være lei allerede, men må si jeg ikke helt ser frem til innspurten når jeg allerede nå synes det er tungt..
2tettebabyer Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Begynner å kjenne det jeg og :-) Er i uke 27, og det virker som om magen vokser fra dag til dag.... Må gå meg i gang om morgenen, men må flire litt og da... Skjønner du blir sliten av ei på 2 år, er heldig der som har en stedatter på 10, hun er ikke så slitsom, annet enn at hun roter veeldig, men det gjør jo alle barn så... :-) Hvordan vondt er bekkenløsning?? Vet man 100% sikkert når man har det??
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er 26+2, og har vært sjmld i 6 uker. Tiden går litt sakte, men har nok med husarb og hente og levere guttungen i bhg. Magen er kjempestor, og mange tror det er rundt termin... Har igjen 3 mnd:)) Merker mye liv og koser meg med hver en dult jeg får av den lille;) Koser meg egentlig med å gå gravid, men gleder meg til fødselen er over, og jeg sitter med jenta i armene, og att bekkenløsningen forhåpetlig blir borte...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Er 27 uker nå, og må si jeg begynner å merke det ja. Magen er ikke så stor ennå, men alt er mye tyngre og jeg blir fort sliten. Har også en gutt på 20 mnd som krever sitt, men det går egentlig veldig greit. Er heldig som ikke har noen spesielle plager. Så ser for meg at jeg kommer til å jobbe fram til jul (og etter ferien er det jo permisjon..), jobber ca 50% i barnehage (blir ofte litt mer) og studerer litt i tillegg..
ღMorgenSolღ Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 27+1 idag og kan si jeg merker det ja.. Jeg er heller ikke så stor enda, men jeg kjenner på kroppen at jeg veier mer en jeg pleier og at jeg blir fort sliten. Utenom dette har jeg det veldi bra igrunnen
veldig fødeklar Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er 26 uker i dag, og merker at magen begynner å bli stor. Har to gutter fra før, og jobber 100% Sliter med bekkenløsning, men håper på tilrettelegging på jobb i stede for sykemelding. Var sykemeldt de siste 4mnd av forige svangerskap og det ble veldig lenge å gå hjemme. Krysser fingrene for å være i jobb helt fram til jul. Blir tidlige kvelder og mange varme bad på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå