Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 11 måneder siden fødsel og er fortsatt drit sliten:S jeg går på skole og har praksis..jobber da 100%. Men jeg er så sliten og trøtt etter jobb at jeg ikke klarer å fungere, og i tillegg forlanger mannen(som er hjemme 1 mnd. i slengen og jobber 1 mnd. i slengen) at jeg lager middag og tar meg av alt som har med ungen å gjøre helt til han skal legge seg. Jeg blir sint for den minste ting, vil aldri ha noen form for kroppskontakt, sex vet jeg ikke hva er for noe lenger..vi krangler også for den minste ting, og er i tottene på hverandre hele tiden. Begge er sure:( Når jeg er hjemme fra jobb vil jeg helst bare slappe av på sofaen etter mini har lagt seg..men da blir min samboer sur og sier at han forstår ikke hvorfor jeg er så trøtt og hvorfor jeg er sur hele tiden. Han maser også om at vi har alt for lite sex..og når vi har lagt oss for kvelden(da er jeg så trøtt at jeg kan ikke bli snakket til en gang) jo da er det å begynne å kna meg på puppene og stikke handa i trusa!!! hvorfor må det alltid være disse kroppsdelene han absolutt må ta på når han først skal ta på meg! det er ingenting som er minre opphissende en dette! arg...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Herregud, hvor finner dere disse taperne? Kast ham ut og få energien tilbake. At du godtar at han skal late seg hjemme, fatter jeg ikke. Dørmatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå