Gå til innhold

kommer halsbrann tilbake??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, for alle har vel vært plaget med halsbrann når magen var på det høyeste. Så følte hvertfall jeg at det ga seg når magen begynte å synke.... men de siste 2-3 dagene har jeg igjen vært så plaget med sure oppstøt at jeg kaster opp. Kommer den tilbake liksom? Hvorfor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått tilbake halsbrannen. Er i uke 38 om en dag. Magen har synket og babyen sitt hode er festet. Jeg tror det er fordi det er så liten plass der inne og at babyen er så stor. Magesekken sin lukke kapasitet er dårlige pga av den dårlige plassen.

Jeg drikker melk, spiser is og youghurt. Det hjelper noe. Gavistone er min bestevenn. Den propper igjen -iallefall for noen timer.

Lykke til videre :)

Skrevet

Her kommer halsbrannen og går litt. Syns den alltid setter inn om natta, eller hvis jeg har sovi litt lite en dag. Men for min del hjelper det utrulig bra med melk, liker det egentlig ikke, men mye bedre enn å ha halsbrann :) Hadde termin i går forresten, og syns ikke magen har sunket så veldig.

Skrevet

Det er to grunner til hvorfor:

- magen presser på de indre organene, blant annet magesekken slik at magesyren blir presset opp i spiserøret.

- lukkemekanismen i spiserøret virker dårlig pga hormonelle påvirkninger.

Her drikkes det gaviscon på natterstid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...