Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+1 idag, og synes det er ubehagelig å bruke de vanlige buksene mine. Jeg har kjøpt en mammabukse, men ellers blir det mye tights. Det er ikke så mye mage enda, ser ut som litt magefett som bare er klemt litt oppover, ser derfor litt større ut. Og sover dere på magen enda??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått en liiten mage.. ser ut som jeg gjorde med nr 1 da jeg var rundt 13 uker tenker jeg. Er nå 10+4. Kan ikke bruke buksene mine med knapp..det blir ubehagelig, særlig utpå dagen. Så det går mye i tights.

Skrevet

Hadde det sånn til å begynne med fordi jeg var så oppblåst i magen. Er nå i uke 13 og går fint inn i dongeribuksene mine igjen;)

Skrevet

Hei! Er mellom 9+3 og 10+0 i dag og har ikke fått mage, men jeg har lagt en god del på meg :-( så buksene mine er trange for tiden, og jeg kjenner at rundt magen er det ekstra stramt og ikke tøyelig i det hele tatt....

Sukk :-(

Skrevet

Jeg har fått mage, kan ikke holde det skjult lenger for å si det sånn:)

Skrevet

Hei,

Jeg er 5+0 og har uten tvil større mage enn for to uker siden! Fikk forrige for 21 mnd siden og har hørt at man fortere får mage når det er såpass tett, men dette er jo drøyt! Blir vanskelig å skjule det på jobben i flere uker fremover hvis det skal fortsette i dette tempoet - jeg satser på at det roer seg litt. Noen andre som er så kort på vei og merker mage?

Skrevet

Hei,

Jeg er 5+0 og har uten tvil større mage enn for to uker siden! Fikk forrige for 21 mnd siden og har hørt at man fortere får mage når det er såpass tett, men dette er jo drøyt! Blir vanskelig å skjule det på jobben i flere uker fremover hvis det skal fortsette i dette tempoet - jeg satser på at det roer seg litt. Noen andre som er så kort på vei og merker mage?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...