Gå til innhold

Lille my og Mag83


ROFL

Anbefalte innlegg

Da er jeg noenlunde oppe og går igjen :) Vi begynner så smått å få på plass litt rutiner (med varierende hell), og jeg føler meg klar for verden utenfor igjen.

 

Jeg skal hjem til mine foreldre en ukes tid fra imorgen, men regner med å være tilbake på Elverum i slutten av mnd. Er dere intressert i å møtes da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen !

 

Så bra dere begynner å få rutinene på plass :) det er litt som må prøves ut før man finner ut av hvordan man vil ha ting.

 

Jeg reiser til moren min i morgen, og er tilbake på fredags kveld.

Magnhild og jeg snakket om å prøve et møte neste mandag.

Har du tid og anleding da ?

Har du fått innkalling til barselgruppe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Godt å høre at ting begynner å komme litt i rutine.. Hadde vært kjempekoselig om vi fikk til å møtes igjen snart. Jeg skal på barselgruppe neste mandag kl 1230-1400 og tenkte kanskje å treffes etter det. Jeg skal nemlig hjem i to uker etter dette møtet. Vurderer også å reise på tirsdag, alt avhengig av hvordan ting går med Jakob.

 

Vi har begynt å få en skrikerunge nå.. spesielt om kveldene. Han skriker og skriker og roer seg kun når han får pupp og kanskje på badet hvis vi starter hårføneren og føner han. Har dere noen erfaring med det? Vi har begynt å frykte at det kan være kolikk.. Har hatt det de siste to-tre dagene.. Vanskelig å vite med sånne små.. skjønner ikke hvorfor han skriker vi...!??!

 

Hjelp! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, ikke så greit for de når de gråter så fært.

Ikke lett å vite hva det kan være, får håpe han ikke blir plaget med kolikk da.

Du får tenke på om det kan være noe du har spist eller drukket som han reagerer på nå.

Gråter han mye på natten også ?

 

Haakon har vært grinete idag, vill ha pupp,men blir skikkelig sint når det kommer melk. Men mulig han bare var veldig trøtt, har vært mye folk rundt han idag siden vi er på besøk hos moren min, og mange som skal se både se og holde han.

 

Håper vi får til å treffes neste mandag da.

 

Klem fra Lille My :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det er noe forbigående.. han har vært snill og rolig i dag. Han skriker ikke på natta nei, sover søtt så og si hele natta. Er det vanlig å skrike på natta hvis de har kolikk? Ble litt bekymret her en periode.. men håper virkelig at det bare var noe som har gått over. Jeg kan ikke skjønne at jeg har gjort noe annerledes disse dagene heller.. venter i spenning på de neste dagene.

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Det høres ikke gøy ut med mye skriking nei, men mange barn er desverre urolige en periode på kvelden uten at det er noe spesielt. Regelen for kolikkbarn er vel at de skriker 3 timer i strekk, 3 dager i uken i 3 uker eller noe sånt. Det er ihvertfall ganske ekstremt. Men det er jo kjempebra at han sover om natten! Det synes visst William er bortkastet tid..

 

Mandag høres bra ut. Når og hvor passer best? Jeg må hente Emma i barnehagen kl. 15.00 ellers er jeg ledig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere lyst til å komme hjem til meg? Bjørnar er reist på øvelse og tenker at det kanskje er enklest med tanke på barnevogner, amming, fred og ro..

 

Det hadde vært koselig! Kunne kanskje tatt det utpå ettermiddagen/kvelden avhengig av hva som passer dere best. Jeg skal iallefall på barselgruppe 1230-1400. Etter det har jeg mulighet. Tenker at jeg ikke reiser hjem før tirsdag, så har jeg hele kvelden.

 

Mag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...