Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Eller kanskje jeg er litt sær. Jeg liker at folk ringer eller sender sms før de kommer. Med unntak av barn selvsagt. I helgen har vi barnefri og nå tenkte jeg å slappe av før ettermiddagsbesøket. Da ringer det på døren.. Jeg orker ikke lukke opp, vil ha litt tid for meg selv. Det ringer på flere ganger, jeg lukker ikke opp. Da begynner vedkommende å gå på verandaen. Hørte de skrudde opp porten med hjertens lyst, for deretter å spankulere rundt på verandaen, titte i vinduene og banke på rutene!! Blir så irritert.. Så lenge ingen har spurt om å komme, så må det da være lov å velge og ikke lukke opp og??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Åh da hadde jeg blitt rasende! Kjempefrekt!
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Synes ikke det er frekt å komme på besøk uten å varsle først. Du kan jo bare åpne og si at det ikke passer.
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2009 Poenget er at jeg velger å ta med fri noen timer.. I en ellers altfor hektisk hverdag! Jeg sier ikke nei og ljuger når noen står på døra mi... Men, jeg føler meg kvalt når går utenfor vinduene mine og banker og herjer.. I mitt hjem!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg liker også best om folk gir beskjed på forhånd før de kommer... Og de som ringte på din dør er rimelig frekke ja!!!!!!!! Har ikke du fortalt om en sånn lignende episode før også? :S
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2009 Jo, det er derfor jeg er så lei!! Folk har t.o.m satt seg nedi stuen hos oss, fordi vi ikke lukket opp og var oppe. Jeg klikker i vinkel snart!! Vi trodde det skulle bli bedre når vi flyttet, men dem kommer jaggu hit og!
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Du juger vel ikke når det faktisk ikke passer med besøk fordi du ønsker å ha litt alene-tid på en lørdag. Jeg hadde iallfall skjønt det om jeg hadde dratt på besøk til noen og de hadde sagt det. Kanskje jeg ikke synes det er frekt å komme uanmeldt på besøk fordi her jeg bor er det ikke vanlig å varsle først. Vi stikker bare innom og enten så passer det eller så passer det ikke. Ingen stor sak;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. oktober 2009 #8 Skrevet 17. oktober 2009 Grrr! Blir irritert på dine vegne:( Må låse dørene!!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2009 NÅ er jeg flau, hehe:o))) Det var mannen som ikke hadde med tlf eller husnøkkel etter handletur. Stakkaren har flydd rundt og rundt huset..:-O Så han har raka ute så lenge, hahaha..
Monajenten Skrevet 17. oktober 2009 #10 Skrevet 17. oktober 2009 Hahahahahahahahaahahahahahahahahahah helt fantastisk:-D
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #11 Skrevet 17. oktober 2009 hihi, kan lønne seg å åpne døra når det ringer på
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #13 Skrevet 17. oktober 2009 Tusen takk, der fikk jeg ukas beste latter :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Hahaha!!! Fantastisk!
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2009 Ja, det kan du si:o) Hehehehehe...
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #16 Skrevet 17. oktober 2009 Kommer veldig an på hvem det er... Hadde det vært søsteren min eller bestevenninna, hadde jeg lukket opp, for da kan jeg være såpass ærlig å si at jeg ikke ønsker besøk nå. Vet du hvem som kom? Men frekt uansett, spesielt det å gå rundt på verandaen.
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #17 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes vel ikke det er frekt i seg selv å stikke innom noen uten avtale. Men hvis folk ikke åpner forstår jeg da tegninga og går ikke rundt til og kikker inn vinduene akkuratt, det er frekt.
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #18 Skrevet 17. oktober 2009 He he, ser det nå. Det er mannen din du ikke har "oppdratt" jo, he he.
Regnbuens barn™ . Skrevet 17. oktober 2009 #20 Skrevet 17. oktober 2009 Tja, jeg syns ikke det er frekt hvis naboer og sånt stikker innom på uventet besøk, jeg syns heller det er sært å ikke åpne døra når det ringer på, går jo fint an å si at det ikke passer nå fordi du skal sove, dusje, hvile, eller noe annet. Jeg åpner alltid døra, og sier det heller som det er om jeg ikke orker..
Bunnies by night Skrevet 17. oktober 2009 #22 Skrevet 17. oktober 2009 Hehehehehe - det har hendt et par ganger at jeg har gjort det samme som deg - sittet musestille uten å lukke opp;) Det beste er vel å åpne døren og si at det ikke passer - men av en eller annen grunn så er det personer som ikke tar nei for et nei som faktisk kommer uanmeldt på besøk... Familie synes jeg ikke gjør noe om kommer uanmeldt, men ellers synes jeg det er en fin ting å gi besked. Og når man begynner å vandre rundt for å titte inn vinduer o.l... da er det frekt synes jeg.
Bunnies by night Skrevet 17. oktober 2009 #23 Skrevet 17. oktober 2009 HAHAHAHAHAHAHA leste videre på tråden nå *glise*
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 17. oktober 2009 Ja, stakkaren skulle på kamp utenbys og greier. Og inne satt kjerringa og ikke lukka opp:-P He he. Jeg klarer ikke si nei, derfor lukker jeg ikke opp. Og enkelte tar som su sier ikke et nei for et nei heller.. "vi skal bare være littegrann" *brøyte seg frem*. Hadde det vært nærmeste familie og venner hadde jeg lukket opp, men de sender mld, ringer eller ringer dersom ingen åpner, he he. Og når tarzan er hjemme åpner vi selvfølgelig alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå