Gå til innhold

Da har jeg fått meg Rockering:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og forhåpentligvis kommer den siste lille "Kulen" bort, og forhåpentligvis slipper jeg å legge meg ned på gulvet for å ta mine *kremt* daglige sit-ups (som ender opp med å bli 3 dager i uka sit-ups).. HATER det meste med styrketrening, men noe må man gjøre, for holdning, rygg og skuldre sin del... Men sit-ups er det nest verste jeg gjør (push-ups er hat øvelse nummer en) og drømmen er at denne rockeringen fjerner behov for alle mageøvelser man må NED på gulvet for å gjøre.

Det koster meg ikke en kcal og forberede meg på en mil lang løpetur.:Bare moro det, men å forberede seg på å legge seg ned på gulvet og sette i gang med mageøvelser,- det må jeg faktsik psyke meg opp til...

Nå ser jeg for meg "*drømme* at rockeringen kan taes frem flere ganger daglig faktisk, at ryggen blir steinbra, magen råflat og at alle mine bekymringer for å gjøre nok mage/rygg øvelser er forsvunnet... Btw, gjør ikke noe om jeg ikke SER resultat, men håper jeg kjenner at mage/rygg holder seg misnt like sterk som de er nå. Sitter ved PC på jobb så er avhengig av å gjøre visse styrkeøvelser... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...