*smula* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har et tips til å fjerne røyklukt i en leilighet det har vært røyket i i 3 år? Er jo ikke så veldig intens lukt, men kjenner en eim hele tiden.
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Mener å ha hørt at eddik skal ta det bort, sett noen små skåler med eddik rundt omkring i leligheten. Husker ikke om eddiken skulle blandes med vann, mne prøv uten først.
Emma&Adrian Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Har og hørt at eddik tar bort røyke lukt
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Den må nok vaskes ned. Salmiakkvann tar mye lukt. Tak, vegger, lister, karmer, stikkontakter (åpenbart forsiktig), dørhåndtak osv osv. Altså alle detaljer. Hvis ikke det fjerner røyklukten hjelper det å male
Dronningen! Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Ja eddik vil nok ikke hjelpe i denne situasjonen. Gjør som Teline sier:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå