Gjest veldigspent_75 Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Sist innlegg ble lagret under kjøpeguide. Håper det blir lagret på riktig plass denne gang. Jeg går nå snart over i svangerskapsuke 37, og tanker om fødselen har så absolutt begynt å melde seg. Lurer på om noen har tidligere erfaringer for bruk av ulike pusteteknikker under fødselen, og eventuelt navn på metoder. Er jo selvsagt ulikt i forhold til hvordan fødselen har vært. Men hadde vært kjekt å høre om ulike erfaringer fra dere som har født før.
second_time Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Forsøk å ikke la smertene ta overhånd og forsøk å puste rolig. Jeg klarte ikke dette de første timene i min første fødsel og hyperventilerte på riene. Når jeg fikk hjelp til å være rolig og puste kontrollert på riene, ble alt så mye bedre. Pust med både munn og nese. Forsøk å blåse opp magen under riene (dette tar bort noe av smerten under riene). Masse lykke til!!! -du vil få god veiledning på føden
Gjest veldigspent_75 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Tusen takk for gode råd, de skal jeg absolutt ta med meg videre. Har følt at det frem til nå har vært ganske langt frem til fødselen, men plutselig nærmer det seg med stomskritt. Du må også ha lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå