Cruella De Vil Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Hei, gutten min er 4 måneder nå, og vi lurer på når man begynner med tutekopp til babyene? Vi tenkte kanskje å starte etter hvert med smaksprøver på vann fra tutekoppen, men vet ikke når det er vanlig å starte? Han får kun mat på flaske, så satser på at han tar tutekopp også, men man vet jo aldri... Når begynte dere med tutekopp, og hva hadde dere i i starten?
Stoltest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Begynte når snuppa var ca. 5 mnd., da fikk hun smake vann av Avent-kopp. Gikk helt fint, selv om det står 6 mnd. + på koppene, hun vente seg fort til teknikken.
CMH Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Hun var 6 mnd, men lærte ikke å drikke fra den før hun var nærmere 7 mnd. Har en avent non spill kopp, men vurderer å bytte til mam sin. Den ligner mer på en flaske.
Peders mamma Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 lillemann er 5 og en halv mnd nå, starta vel for to uker siden..han likte det veldig godt:) Har vann oppi, går veldig greit:) Han har drukket vann siden i sommer han da, når det var så varmt!
Lemonia Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Vi begynte da han var 6 mnd, da fikk han vann i den.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Tassen her er 3 mnd og jeg har planer om å begynne så vidt å venne han til tutekopp snart. Han vil ikke ta flaske, så det prosjektet har jeg lagt på is enn så lenge. Derfor ser jeg heller ingen vits i å begynne med det dersom han kan trenes rett på tutekopp. Jeg skal tilbake i jobb i januar, så innen den tid bør han lære seg å drikke av noe annet enn puppen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå