:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 hehe... vanilje cola var en ekstremt dårlig idee. det samme er jobær melkesjokolade, men den eksisterer uheldigivis enda.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Urg Vaniljecola ja. Og krystallpepsi, hehe. Andre usmakeligheter har heldigvis gått i glemmeboka (men jeg husker det nok om noen andre gjør det)...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 hehe..... cherry coke, av alle ting;) Nå skulle nicket mitt vært nettopp det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå