LadyLuck & Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 å finne sengen.. skal jeg tro bf (hvem vet..) så har eldste vært våke ca fem hele uken, og så stuptrøtt i fire tiden.. så sutrete på ettermiddagen.. (noe han var til de grader i dag, sur for jeg ville han skulle se barnetv før han la seg, hadde blitt rene helvete om han våkna og hadde gått glipp av det..) Men er egentlig ikke trøtt da...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Helgen er ikke bare burdeburde... Jeg burde også finne senga, siden mannen er ute og jeg skal ta ungene på morgenen og vi har en travel dag i morra (kjøpe bursdagspresang, gå på babysvømming, gå i bursdagsselskap), men har blitt så kjerring at jeg får helt lakenskrekk når mannen er borte at jeg til stadighet blir sittende for lenge i stua (til og med katten ser lengselsfullt på meg og vil ut, men jeg slipper henne ikke ut før jeg skal legge meg, ellers kommer hun tilbake etter 5 minutter og vil inn og da vil hun IKKE ut igjen senere) og så blir jeg trøtt og sur i morra. Men jeg kommer meg bare ikke opp. Disiplin - finnes det i Nytt&Nyttig-katalogen, tro?
LadyLuck & Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 si i fra om du finner det der.. bare håper det ikke koster for mye
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tipper 9,90. Eller 9,50 hvis det er på salg :oD Men sett sånt - tror det var ekte gubbefest gubben var på for der kom han hjem gitt! Hm, nå har jeg jo ikke unnskyldning for å sitte her og refreshe siden heller...
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Haha! Nytt&Nyttig-katalogen, DET var lurt! At eg ikkje har tenkt på det før - der finn ein jo ALT. Eg blei for øvrig frykteleg skuffa då "Tisseflasken Amadeus" forsvann frå katalogen, men det kan jo tenkast at Disiplin har overtatt plassen etter Amadeus. No føler eg og at eg burde vore i seng (helst litt før forrige avsnitt), mannen skal på jobb i morgon, ungane var urolege i natt som var og frykteleg grinete i dag, så eg forventar meir av same slaget i morgon... Nåja, god natt til oss alle saman, når (og viss) vi klarar å finne puten...
LadyLuck & Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 ja.. må vel i seng nå.. nå er til og med filmen som sto på frdig... natta peeps...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå