Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Altså di forskjellige nickene? Jeg tror at her ihvertfall er en anonym nav arbeider.
Tommage♀♂ Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tipper en er sykepleier, en er barnehageassisten, en er lærer og en er i fødselspermisjon! Har jeg rett, har jeg rett? *hopper opp og ned*
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er lærer;) Tipper også det er en baker her jeg...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 du har glemt studenten for faen. går jo ikke an å holde på sånn tommage!
Tommage♀♂ Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Åh pokker. Skammer meg seriøst ass! :s *ramser opp videre* -student -baker -hjelpepleier -butikkmedarbeider -selvstendig næringsdrivende -advokat -buss-sjåfør
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 *rekker opp hånden* og du kan krysse av for studenten med litt heftig godvilje (om tidligere jobber tels) så kan vi krysse av for baker, butikkmedarbeider og i barnehage også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 forsovit så kan jeg jo ikke benekte at jeg har vært i fødselspermisjon også i grunn så stjeler jeg ganske stor del av listen din. jeg har blitt tilbytt jobb som privatlærer igjennom nav for en i gamlekassen men der takket jeg nei.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Du kan krysse av nav arbeider på lista di )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå