Gå til innhold

Termin idag, og alle jeg har gardert meg med drikker :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene, og skal ha med meg kusinen min, og moren min skal passe datteren min, evnt tanten min om mamma ikke var tilgjengelig. Idag har jeg termin, og alle sammen er drit fulle :-(

Jeg sitter her alene med datteren min, og har absolutt ingen å ringe til hvis fødselen skulle starte. Konfronterte de med drikkingen, og da fikk jeg til svar at jordmoren hadde jo sagt på onsdag at det mest sannsynlig ikke ble noe fødsel i løpet av de nærmeste dagene, så da kunne de jo slappe av, drikke og kose seg.

Åååå, jeg blir bare så inni hampen fortvilt og lei meg, synes det er så dårlig gjort. Det er snakk om noen få dager der jeg trenger disse menneskene rundt meg, også kan de ikke klare å holde seg unna alkohol!!

I tillegg klarte kusinen min å prestere å si at hun klarte jo å ta seg sammen hvis fødselen skulle starte. My ass! Jeg vil ikke ha med meg et menneske på føden som har 2 i promille, samme pokker hvor bra hun kan ta seg sammen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig dårlig gjort, først å love å stille opp for deg uten å holde løftet nå. Får bare håpe at den lille ikke har tenkt seg ut i dag. *trøsteklem*

Gjest lillemamsi
Skrevet

shit det var dårlig gjort !

Føler med deg i alle fall. Og lykke til.

klem

Skrevet

hmmm...serriøse folk som virkelig stiller opp når de trengs ja... Hadde blitt dritsur!

Skrevet

Ikke noe kjekt nei.. Håper natten din ha gått bra? Også får du ta en skikkelig prat med dem idag - kanskje dem skjønner alvoret.

Skrevet

Ja, jeg skal snakke med dem idag, for de gjør meg jo super-bekymret og stressa ved å drikke seg beruset nå rett rundt terminen.. Men jeg fikk sagt ganske så klart ifra igår hva jeg syntes om det også, så tror og håper de forstod hvor fortvilet jeg ble.

Natten har vært et mareritt, hehe.. Ikke pga situasjonen, men slimproppen gikk, og riene kom samtidig, så har ikke sovet mer enn en drøy time.. Sitter og venter på at det skal ta seg opp i smerte nå, er liksom bare sånn overkommelig vondt...

Skrevet

Ja, jeg så det andre innlegget ditt etter at jeg svarte på dette. Så skjønner du ha hatt en litt trasig natt. Masse masse lykke til, også får vi håpe knøttet i magen kommer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...