fjollefrua Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Har pratet litt frem og tilbake om dette de siste 14 dagene... Så jeg sendte gubben en mld istad og spurte om jeg skulle ringe gyn. for å bestille time til fjerning av spiralen i slutten av november begynnelsen av desember... Og han sendte bare tilbake et stort smilefjes... Så nå er vi snart igang med nr 2 OMG, kanskje jeg er tobarnsmor iløpet av 2010...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Så spennende, masse masse lykke til. Håper spiren sitter fort
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Gratuelere med planer om nr 2!!! Her er det planer om ein pus Har to barn me da, men eg trur kanskje eg har fått med mannen min på å hente pus hos nabon når den er leveringsklar, han sa i dag til mamman sin når eg viste bilde av den at den kanskje endar opp her!! Har så lyst på pus også er det massssse mus å ta i huset;) Er ein nyedelig hannkatt, som skal kastrerast!! Snakka med ho som har kattungane i kveld og ho sa at me måtte ta ein tur bort ein dag og kikke på dei, kanskje eg kan smelte mannen min også hehe.
fjollefrua Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, ja men en kattepus er jo enlitenbaby det også... Vi har snakket om en hund til også vi da, men har bestemt oss for å bli "ferdig" med barna først... Også er det greit at den bikkja vi har nå blir 4-5 år først... Blir litt enklere med en ny valp i huset da, når den eldste hunden er "ferdig" med puberteten...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Det var det mannen min sa også, kor skal den katta vera når me ikkje er heim a??? Kom med mange idear til han så da kom han litt på gli hehe. Kos med ny baby, også kan du få ein valp når "ungane er ferdige" Lykke til!!!
fjollefrua Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 hvis man har en utekatt så er det jo ikke noe problemselv om man drar på ferie da... Så lenge man har noen som kan dra innomhuset og sette frem friskt vann, og litt mat... Kjøpe en luke som man fester i et vindu eller i en dør, med magnetlås som bare din katt har "nøkkelen" til slik at den kommer seg ut og inn som den vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå