Gå til innhold

Åh, hva heter skuespillern (norsk)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt hode er han liksom den blonde utgaven av Nattseilere-Helge (kommer ikke på etternavn). Husker ikke hva han heter eller hva han spiller i, men han er ruskete på håret, halvlang blond sveis, rufsete fjes og har islandsgenser. Hvem, hvem??

(ja, det var et tynt gjettegrunnlag, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel da sånn ca?

Tron Espen Seim?

Sven Nordin?

Hehe

Skrevet

Ingen av dem. Han er sikkert eldre nå enn sist jeg så ham - da vil jeg tippe han var ca 40. Nå kanskje 50?

Seim er HOT, Nordin er bare vestkantruskete - han jeg tenker på er mer troll-ruskete, hehe. Jeg tror han snakker bergensk, men det er veldig mulig at det bare er en misassosiasjon i hodet mitt...

Skrevet

Ikke svensk da?

Tenkte på Rolf Lassgård?

Skrevet

er det han som var rektor eller lærer i Borgen Skole som gikk på barnetv for maaange år siden?? :) hehe..

Skrevet

Henrik Mestad?

Skrevet

Nei han kan godt være på samme alder. Som nevnt så minner han om Jordal, bare at han er blond i håret... Litt lang i fjeset liksom. Åhr at jeg ikke kan komme på i det minste hva film han har spilt i... Ikke sett ham på leeenge nå tror jeg...

Skrevet

FRANK KROGH!!!! DET må da vel være riktig??

Skrevet

Nei, norsk

Skrevet

Hvis det er Frank Krog, så er han død. Derfor du ikke har sett han på en stund

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Turbo!! Tusen takk!!

Men, når jeg googler ser jeg jo at han ikke lever lenger :o( Kom på ham da jeg tenkte på hvem som hadde passet til hva av diverse krimbokhelter...

Skrevet

Frank Krogh kan jo passe...i såfall er er det en naturlig forklaring på at du ikke har sett han på en stund :-(

Han fra Offshore?

Skrevet

Frank Krogh eller Dennis storhøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...