Gå til innhold

Apropos "hvorfor det"-alderen


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg virkelig hadde skutt gullfuglen da jeg kunne hevne meg på min 4åring som er VELDIG "hvorfor det" for tiden, ved å "hvorfor det"-e tilbake. Men dengang ei, for etter kun kort tid sier hun "mamma, hvorfor sier du hvorfor det hele tiden?".... Ja ja, så kan jeg trøste meg med at hun ikke er lettlurt i alle fall og håper hun beholder den egenskapen til hun begynner å få beilere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...prøvde meg også på den....på 3.hvorfor det kom svaret kontant: FORDI....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...