Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg trodde jeg virkelig hadde skutt gullfuglen da jeg kunne hevne meg på min 4åring som er VELDIG "hvorfor det" for tiden, ved å "hvorfor det"-e tilbake. Men dengang ei, for etter kun kort tid sier hun "mamma, hvorfor sier du hvorfor det hele tiden?".... Ja ja, så kan jeg trøste meg med at hun ikke er lettlurt i alle fall og håper hun beholder den egenskapen til hun begynner å få beilere...
1+2=3jenter Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe...prøvde meg også på den....på 3.hvorfor det kom svaret kontant: FORDI....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå