Gå til innhold

3.trimester


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

I dag er det endelig min tur til å gå over i tredje og siste trimester av dette svangerskapet :)

Tenk at vi i januarklubben er på vei inn i siste etappe hele gjengen! Syns ikke det er lenge siden jeg postet et innlegg her inne om at nå begynte folk å strømme inn i mars-klubben, og vi nærmet oss 12ukers-grensen og 2.trimester :)

Nå begynner de første innleggene å postes i JULI-klubben, og det er neimen ikke lenge igjen til det kommer til å strømme inn fødslesmeldinger her inne! Hurra! Lykke til alle sammen! :)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det ikke rart! Jeg har også tippet over til 3.trimester og jeg syns tiden har gått så utrolig fort!! Og jeg antar at de neste månedene kommer til å gå minst like fort, med vinter, advent og juleforberedelser!! Men jeg må vel også innrømme at jeg gleder meg masse til å bli "ferdig" med dette svangerskapet. Det har vært mye tyngre denne gangen enn med førstemann, og jeg føler meg veldig sliten hele tida. Og det skal bli utrolig koselig med en bitteliten baby i armene mine igjen!!

Lykke til videre, damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at dette svangerskapet på mange måter har vært tyngre enn det første. Og jeg gleder meg også veldig til å bli ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...