Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, liker ikke røkla. Skal vi ikke lage en tråd for hver av de mangehundre som er pålogget?
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Røkla er pålogget. Noen ganger er røkla sur. Røkla er av og til anonym. Og helt sikkert nesten hjemmeværende og bedreviter.
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Røkla driver nå og skriver febrilsk anonyme ikke-innlegg for å få sine femten sekunder øverst på lista og forsøker å ikke pisse på seg av skrekk over at ingen har noe å si om dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå