Venja Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hun glemte bursdagen min i år! Hun er en kjempejente som alltid husker på folk og bryr seg så vet at det ikke vondt ment, men litt sårt allikevel...
Mom2Two Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Synes faktisk at det er litt barnslig å bli skuffet over noe slikt... Særlig med tanke på at du vet at det ikke er av ond vilje. Kanskje hun har mye å tenke på? Hun blir sikkert mer lei seg over at hun har glemt enn du er av å bli glemt.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Om du kjenner henne såpass godt at du vet at det ikke er meningen, er jo det bra,, Men det er lov å bli skuffet..Uansett hvor barnslig andre måtte mene det er...
cherry coke Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Uff, jeg er litt sånn. Jeg er utrolig dårlig på å huske bursdager, men det betyr ikke at jeg ikke er glad i dem fordi. Du får nok en gratulasjon på etterskudd. Kanskje hun har mye å henge fingrene i om dagen.
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er blitt helt håpløs med årene... tror faktisk ikke jeg vet hvilken dato det er en gang i dag.....
Blåmandag¤ Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg var sikker på at det var onsdag da jeg stod opp i dag. Jeg er ikke så slem for det.
Venja Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2009 Vet det er fort gjort å ikke få med seg hvilken dag eller dato det er.... Er over en uke siden bursdagen min så satt ikke på dagen og var skuffet. Selv om det kanskje er barnslig så har skuffelsen har komt snikende de siste dagene. Mye å tenke på... det har hun sikkert nyforelsket som hun er Er veldig glad på hennes vegne og unner henne det!
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Da jeg ble 20år glemte mine foreldre bursdagen min. På kvelden, når jeg skjønte at de heller ikke kom til å huske på det, så spurte jeg dem om de husket hvilken dag det var. Da sier min mor "jammen har du ikke bursdag ja. skal jeg lage noen vafler?" Det var en skikkelig skuffende bursdag, men i dag så ler jeg av det for hele situasjonen var litt komisk;)
Venja Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe... ja en må jo bare le av sånt i ettertid! Du hadde god grunn til å være skuffet da, foreldre skal ikke glemme bursdager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå