Gå til innhold

Når har dere sendt inn permisjonspapirer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nav? Jeg husker ikke når jeg gjorde det med mine.. JEg er aaaalt for avslappet denne gangen.. Til alt.. Har ikke stresset med noe til nå,,HAr ikke tenkt på det enda jeg er i uke 24..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... jeg har ikke sendt noe og jeg er 27+4... tenkte jeg skulle ordne det etter neste kontroll hos jordmor som er om tre uker... må jo få sånn bekreftelse.. hm.. eller bør jeg skaffe bekreftelsen før den tid.. kom akkurat til å tenke på at jo lengre jeg venter jo nærmere desember og totalt kaos (juleferie etc hos NAV) kommer vi...

ja.. kanskje jeg vurderer å gjøre noe til uken :o)

Skrevet

Du har et poeng :) KAnskje like grei å bare få det unnagjort, så slipper man å tenke mer på det :)

Skrevet

Jeg sendte de ikke inn før rundt uke 30. Men jeg får betalt vanlig lønn fra jobben, å så får de tilbakebetalt fra NAV, så ikke noe stress fordi jeg blir ikke uten penger uansett.

Skrevet

Får du penger fra arbeidsted har du god tid. Papirene skal da være inne senest tre mnd etter fødsel.

Skal du ha penger rett fra nav er det nok lurt og "få fingern ut av r..". De kan jo bruke veldig lang tid på behandling nå som det er kaos mange steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...