Gå til innhold

Er det noen sminkører/stylister her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en kriseløsning må jeg stille opp som make-up artist på en photo shoot i morgen. Jeg har godt utvalg i sminke, men er ingen proff.

Noen som har noen generelle råd/tips å komme med når man skal sminke noen før fotografering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet som stylist i 6 år. Tør eg spørre hvem du skal sminke for, og hvilket oppdrag?! Litt spesielt at noen tør å satse på en uerfaren, ikke meningen å være frekk...!

Skrevet

Anbefaler at du søker litt på youtube på dette, der er det masse vidoer som viser hva du skal gjøre! Har selv lært å sminke øynene ved å se på video der.

Skrevet

Neida, det er ikke frekt å spørre om det:)

Det er ikke et betalt oppdrag, men en photo shoot i regi av mannen min som er fotostudent + en student til. Så det er altså ingen kunde som betaler for bilder.

Men føler likevel at det er viktig å gjøre en god jobb, siden de har jobbet hardt for å få låne stedet der de skal ta bildene, så det er ikke bare å ta det om igjen dersom det ikke blir bra.

Har du noen tips, sier jeg takk for det:)

Skrevet

Så ikke svaret ditt før idag, beklager. Men som nevnt ovenfor her så er det ikke dumt å se på youtube!

Nå er det jo over, og håper for deres skyld at det ble bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...