Gå til innhold

Hva med Dronninga! da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift med Harald, mor til Märtha og Haakon :-P

Skrevet

Heheheh=)

Dronninga! er også ei oppegående dame, med god peiling på det meste (ekspert på bunader eller blingser jeg nå?). Hun sier meningen sin og står for det hun har sagt. Reflektert og saklig. Liker henne.

Skrevet

Haha,,, Ja er hun ikke det, da???

Skrevet

Her var det fkatisk flere riktige ting, tusen takk!

Skrevet

dronningen er knall med gode verdier :)

hehe... vi har hatt det morro vi :D

hehe... vi er omtrent like harry...... heheh :D

foresten så var jeg på selveste stortinget sammen klassen her om dagen. og jeg måtte holde meg kraftig for ikke å begyne å gråte forran bilde av han Olav. hun som ledet oss rundt så at jeg fikk tårer i øynene og ble litt satt ut... hehe... følte meg litt gal og da tenkte jeg: er det noen som hadde forstått dette så må det være dronningen ;)

Skrevet

Klart jeg forstår det.... Noen og enhver kan jo bli litt rørt i stive omgivelser:o)

Trodde du hadde møtt statsministeren jeg....

Skrevet

hadde jeg møtt statsministeren hadde jeg måttet behandles for sjokk!

og ALLE her inne hadde vist om det for å si det sånn... hehe

Skrevet

Hehehe...hadde hun møtt statsministeren er det stor fare for at hun hadde lagt seg på rygg! Hehehe,eller noe i den dur. ;-)

Skrevet

He-he, hadde du møtt statsministeren, skulle du fanden i meg arrangert dobbeltdate med utenriksministeren og en viss OsloMor;0

Skrevet

haha... jeg hadde deffinetivt lagt meg ned på rygg, men det tror jeg hadde vært i form av besvimelse... hehe..

Skrevet

selvsakt skulle jeg gjort en kraftig innsats for en dobbeldate med oss OsloMor, men etter på så tror jeg at jeg hadde måttet blitt behandlet for sjokskader... hehe

Skrevet

Tror nok jeg hadde hvinet ganske lenge etterpå da ja, selv om jeg vanligvis aldri hviner;)

Hadde egentlig vært ganske artig, *drømme-drømme*

Skrevet

<'kremt* Oslomor, du har faktisk mann. Og det har ikke jeg. Er det ikke rett og rimelig at det er moi som skal på dobbeldate da?

Skrevet

Ouups, det hadde jeg glemt ja. *rødme*

Stemmer det, jeg kan jo faktisk ikke date. Derfor jeg har den glatte gullringen på høyrehånda, he-he;0

Kanskje jeg skal foreslå at han kan date en kvinnelig statsråd om jeg får:0?

Skrevet

hahah...uvesentligheter som ekteskap kan ikke stoppe slike enorme ting som dette :D

hehe.. C.C du kan få trond giske :P

Skrevet

Hehehe. Ja takk!! Har alltid hatt lyst på han...ehh...

Eller det verste av alt er at jeg er så seksuelt frustrert at det er ikke usannsynelig at jeg hadde hoppet på han hadde jeg hatt sjangsen...jikes!

Skrevet

jeg tror det er det som er tanken bak "ikke sex før ekteskapet"

det gjør jo at alle blir så seksuelt frustrerte at dømmekraften forsvinner totalt. og da må jo alle til slutt bli gift... hehe

vi kan dele på jens ;)

Skrevet

Ahhh Takk!!=) Det er derfor jeg liker deg så godt, jeg visste du ville dele=)

Skrevet

er det ikke noe som heter at delt glede er dobbel glede? :P

Skrevet

Dette er faktiskmin tråd og jeg bestemmer!

Jens er min...

Skrevet

Ekteskap, smekteskap, jeg tar Jonas uansett;0!

Skrevet

Heeeeeeey! Du kan kosemose med Harald du din heldiggris ;-)

Skrevet

haha... ser for meg den ekstreme orgasmen VG kommer til å få når de inser at de kan selge en forside med

"dronningen og stoltenberg er elskere"

eller noe i den duren

jeg syns det foresten er ekstremt dårlig at de gifte skal få begge to altså.

de som har mye skal få mer, mens de som har lite skal bli tatt i fra selv det lille de har.....

Skrevet

Ja de skulle bare ha visst hvilke kretser jeg frekventerer....

Men det snakker vi ikke høyt om vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...