Gå til innhold

Og jeg vil helst ha venninner som "gir meg noe"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har f.eks en hudpleier som kan ordne beina mine, en designer som syr kule ting til meg og barna mine, en som er barnesykepleier som trår til når barna mine er syke osv.

Nå leter jeg etter ei frisørvenninne:)

Må legge til at jeg selv bidrar med det jeg kan best til mine venninner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en falsk venninne med andre ord.

Du er en slik venn som man ikke hører så mye fra, men plutselig så ringer du og er en såå god venn.. en god stund inn i samtalen kommer det frem hvorfor du egentlig ringte....

Huff tror det er mange som er slik. Jeg for min del har ingen venner med fordeler, og jeg har heller ingen fordeler å gi dem. Vi er ekte venninner. Det er de jeg vil ha :-)

Skrevet

Jeg har gitt min venninne klær mine har vokst ut av. Flere søppelsekker fulle av fine og nødvendige klær. Og hun er massør av ypperste klasse;)

Ellers klarer jeg det meste selv, så har ikke behov for venner til slikt:)

Skrevet

For noe piss!

Jeg er glad jeg ikke er frisør eller massør eller shopoholiker, for da slipper jeg ihvertfall problemet med feige falske venninner.

Skrevet

oj, er det kriteriene for å bli din venninne??? Mine kriterier er:

*god kjemi

*til å stole på

*gjensidig respekt

*hun spør meg om hjelp hvis det er noe, og hun stiller opp for meg når jeg trenger henne

*en jeg kan le med

*en jeg kan gråte med

*en som støtter meg, selv om jeg er full av hormoner( men sier meninga si på en fin måte da) :o)

*en jeg kan ringe til, å skravle med i timesvis og når vi legger på, så føles det som om vi har pratet i 5 min.

* en jeg ikke har sett på lenge, men når vi treffes, så er det som om vi skulle ha pratet igår

Det er nok mer, men det var dette jeg kom på :o)

Skrevet

Jeg syns ikke det gjør noe å hjelpe venner og det er supert om de vil gjøre det samme tilbake.

Jeg er ikke frisør, men kokk.

Skrevet

Jeg vil også ha en venninne som gir meg noe, men da mener jeg i en helt annen forstand. Altså at hun gir av seg selv og som menneske.

Skrevet

Til HI: Et av kriteriene på psykopati er å omgi seg med mennesker som har nytteverdi...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...