Mamma til to gulljenter Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jenta skal være med på en forestilling, der de bl.a skal ha på Lucia-kjoler eller lignende. Men hvor kan jeg få tak i dette i oktober!!! Har vært overalt (føler jeg i alle fall!) men det er jo ingen som tar ikke dette så tidlig. Ei heller noen som har igjen fra ifjor for det har jeg også spurt om. Fant en på ellos idag, men da det er opptil ni dagers levering kan jeg ikke gamble på dette. Trenger den nemlig om 1,5 uke. Jeg har vært på HM, Lindex, KappAhl, Cubus samt en lokal butikk her... Andre forslag til lange hvite kapper/kjoler som ikke innebærer symaskin? Ser jo at jeg i verste fall må sy noe selv, men hadde håpet på en mer lettvint løsning....
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hvis du bor i nærheten av meg kan du få låne av meg. Vi har fra i fjor hengende i skapet i påvente av årets Luciatog. Str 104 om jeg husker riktig.
Mamma til to gulljenter Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 Snilt av deg det, men trenger nok min. str 116 :S
mamman til to gutter Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 En av pappas gamle hvite skjorter? Evt med et bånd i livet. Selvfølgelig brettet opp mye i ermene og med en hvit strømpebukse eller tights under. Når vi var lucia på skolen i 2.klasse (for ca 1000år siden) var det det eller hvite sommerkjoler de fleste brukte:-)
LadyLuck & Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 å. så luciakjoler her en dag... tomeliten eller noe lignende (lagunen, bergen) en av de butikkene der.. (kan ha vært reflex)
Denice Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hvor bor du? mener vi har på lager på H&M i Drammen... litt usikker men mener å huske.. usikker på str men gjør jo ikke noe om den er litt stor?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 http://shop.hm.com/no/outletshoppingwindow?dept=SALE_FLIC_UNDER&shoptype=O Hm på nett har, på salg.. Jeg pleier å få varene på 1 uke derfra, bestilte noe rett før forrige helg, og fikk det i går, så da bør det gå for deg også.
Mamma til to gulljenter Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Så bra! Har bestilt en nå! Krysser fingrene for at jeg får den i tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå