Gå til innhold

Føler meg så mislykket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt sikkert noe ejg ikke er alene om her inne..men jeg føler emg så fæl etter jeg fikk sønnen min..og jeg har bare mistet meg selv helt føler jeg....fæl mage..hengepupper...cellulitter...bllæææh....og jeg kommer el aldri til å bli slik som før igjen nedentil heller...og ikke minst lagt på meg masse ...får d ikke av! jeg kommer aldri til å ha råd til noen operasjoner heller...og jeg bare fæler meg mer og mer deppa av dette...ikke tør jeg lenger å flørte med mannfolk nesten...og nå har jeg møtt en på nett..snakket sammen myye...og han vil møtes..og jeg har sagt ja..men jeg tør ikke..jeg er så redd han vil synes jeg er feitog fæl..helt patetisk,jeg vet...jeg er ikke alene om dette..og jeg har pratet med legen om det men han sier at d er ikke noe han kan gjøre..d er ikke ille nok for å bli dekt til å fikse på noe av d..jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..må vel bestille meg time til en eller annen selvtillits guru og få gjort noe med selvfølelsen eller noe? hva gjør dere andre alene mødre eller forsåvidt mødre id hele tatt når dere føle d slik ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ventet bare jeg. Godtok at akkurat nå ser ikke kroppen min ut, men det skulle bare mangle etter å ha en parasitt i kroppen som tærer på alt i 9 mndr;) 15 mndr etter fødselen er jeg nesten tilbake til normalen igjen, minus magen da, emn jeg har ikke trent nok til å kunne være helt der ennå:P Men armer,ben og bak, ansikt og hår er mye bedre enn før jeg ble gravid faktisk:) Håret mitt har blitt mykt, mindre brusete og mindre tyky (hadde sykt tykt hår før). Armene er slankere og mer definert, benene mine er på sitt slankeste etter at jeg fyllte 18 år, og halsen/ansiktet mitt er så og si perfekt;)

Så bare ta tiden til hjelp, ingenting går over natta! Husk at kroppen din har gått fra å være en kvinne til å være en mor! Det er en meget stor forandring! Spis sunt og gå tur, bær masse på ungen, da blir du så fin atte;) Og celulitter blir mindre synlig jo mindre fett man har:) Hengepupper blir fastere med tiden og nedentil vil du virelig merke blir bedre:) Det ordner seg selv med litt tid og knipeøvelser:)

Skrevet

føler det samme jeg også!

jeg skjønner ikke det med vekta, jeg går mye og spiser sunnt men vekta har ikke forandret seg på 4 uker.

det er 5 uker siden jeg fødte og må innrømme at det var ikke som jeg trodde. men jeg håper at det er bare pga at det er fortsatt ganske tidlig.

at deprisjon og nedentil kommer til å ordne seg ettervert og vekt og diverse trener jeg av..

hvor lenge siden er det du fødte?

Skrevet

Jeg hadde ganske hengepupper før jeg ble gravid og..etter amming nå så ser de ikke ut..henger rett ned..som to sokker med stein i:/

Jeg får ikke dekt d heller=( jeg har en jeg vil møte..og jeg kan ikke dra d ut mye mer...og jeg trø ikke--er livredd for at han vil synes jeg er fæl. Og d med vekt..d skjønner jeg ikke selv..d bare..vil ikke..trener og trener...går og går..styrer på..med mat..sunt og alt d der...men nei..den gang ei.

D er nå snart 4 mndr siden ejg fødte..og jeg ser like jævlig ut=( beklager altsp men jeg er bar eså nede akkurat nå..hater meg selv og kroppen min.

Skrevet

Det tar lang tid før kroppen går tilbake til normal og leger sier at det tar opp til 2 år før kroppen har kommet seg helt. Noen kommer raskere tilbake enn andre, og tar det litt lengere tid for. Men det er ikke så vanlig å se helt topp ut etter bare noen måndter etter fødsel og ihvertfall ikke uker.

Det tok meg nesten over et år før jeg begynte å trives med kroppen min igjen (helt lik er den nok ikke da).

Så slapp av jenter, dere har gjordt en fantastisk jobb med å bringe et barn til verden, vær kjempe stolte av det:)

Kroppen fikk seg en liten smell, men gi det noe mere tid, lev sunt, beveg deg mye og vips er du mest sannsynlig tilbake igjen. Og alt dette vil være glemt:)

Skrevet

JADA..d er så enkelt å si ...men hengebryster vil ikke gå tilbake..masse arr på magen og heng vil ikke bli bra med trening og tid..dessværre..så er d ikke d at jeg er ute etter sympati..er mer ute etter empati og noen i samme sko.

Skrevet

Nå har jeg vært i samme sko, alså vært. Det er ikke sympati jeg egentlig gir deg, bare sier til deg at du må gi det mere enn noen måndter! Kroppen min var et helvette i nesten et og et halvt år, og den blei nesten som den var.

Selv om hengebrystene ikke går så mye tilbake, så kan du faktisk trene dem fastere. arene blir mindre og mindre synlige...

Men hvis du absolutt ikke vil høre på noen som har vært de i de skoa, og kommet seg bedre ut av det, så får du bare fortsette å gnage på selvtilliten din da. Jeg skulle bare prøve å trøste deg med at det faktisk blir bedre.

Skrevet

Joda,setter pris på d..men når huden er ødelagt..så blir den jo ikke reaprer igjen..da må man jo gjøre noe kosmetisk for å få den til å bli som før..men at ting blir bedre,d tviler jeg ikke på..men d er sånn...daglig slit...trener og trener og tenker på d jeg spiser hele tiden konstant..d er litt slitsomt..så tenker jeg og at d hjelper kanskje ikke om jeg går ned i vek heller..da vil jo sannsynligvis bare bli mer hengete...ettersom at d bli slappere når en blir tynnere..selv om man trener så er d jo ikke alltid d hjelper da..men jeg prøver jo så godt jeg kan. Er bare så usikker når d kommer til mannfolk og sex og alt dd er nå...selv om de vet at d er pga fødsel,vekt opp og ned gang om en annen osv..så betyr d ikke at jeg blir mer tiltrekkende for han fordet...har litt liten tro på menn når d kommer til kvinnesyn og..hehe...er liksom i den trua at alle menn bare vil ha dem som ser perfekte ut..og ikke har henge ditt og henge datt:P Men seff så tenker jeg...han får ta meg som jeg er eller la være..men så går jeg tilbake til usikkerheten igjen liksom likevel..om du skjønner...er ikke enkelt e her..men får vel bare prøve å leve med d..er ikke rik nok til å kunne operere heller..og jeg tror ikke ejg er ille nok til å få dekt d...så d er også e dilemma..blæh:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...