*gruffalo* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Husker jeg feil, eller var det dere som også var på Rhodos i sommer?? Skrev det for leeenge siden, så husker ikke helt om det var deg...eller om dere reiste...
bambi på isen Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, vi var på Rhodos i sommer, stor koste oss :-) Var dere også?? og hvor var dere??
*gruffalo* Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 Da var vi nok samme plass hvis jeg ikke husker feil, blue village atlantica agean park! Var helt fantastisk!!! Ungene digga stefan (sjongløren) og han ene guiden, gunnar:) Var en kjempeplass, men fantastiske folk!!!
*gruffalo* Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Kjempeplass MED fantastiske folk skulle det stå
bambi på isen Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Mine digga også Gunnar, eldstemann gikk i super kidz med han, mens de to minste var innom bamseklubben, det var ikke alltid de ville være der. Minste mor som ikke snakket med noen der nede, tinte opp med Gunnar til slutt, heldige de som får han som lærer når han har utdanna seg ;-) Når var dere der nede??
*gruffalo* Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2009 Vi reiste 21.juni og var der i 2 uker
bambi på isen Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Da var vi litt senere en dere, reiste 19 juli og var i 2 uker, kunne godt tenkt meg å reist tilbake, men ser de har skrudd prisene ganske kraftig opp neste sommer. Hvordan var temperaturen når dere var der?? Vi hadde noen dager det var grusomt, heldigvis var det stort sett litt vind/trekk, men de dagene det ikke var noe vind så bodde vi i bassenget!!
*gruffalo* Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2009 hehe, ser også at prisene er skrudd opp!!! Og det regnet jeg med, så jeg sa til alle at jeg hadde gjort et kupp;) Vi har veldig lyst å reise tilbake, og skal gjerne reise med søsken med barn og foreldrne våre...men blir noen år til! Vi hadde helt perfekt temperatur, men merket den sista uka ble varmere enn den første...og noen dager var det veldig varmt. Guidene sa vi reiste på en perfekt tid, for det ville nesten bli for varmt senere i juli og august. Savner plassen veldig når jeg snakker om det, hehe:) Er uten tvil den beste plassen jeg har vært på ift hotell, bassenger, nok solsenger(!) og akkurat passe størrelse på anlegget. Var liksom såpass lite at alle guidene var på snakk med alle gjestene og vi traff liksom alle gjestene hele tidå så hadde alltid noen og snakke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå