Gå til innhold

Noen som har termin rundt 10 april??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninde som har temrin rundt 10 april, mn er usikker på hvor langt hun da er.. jeg mener hun er i sin 15 uke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 10 april.. er i dag 15+2

Skrevet

Nå ble jeg litt forvirra her...hadde først termin 19 april og følger den fortsatt her inne,og da er jeg 15 uker idag.Ul-legen mente jeg hadde termin 10 april,og det vil jo si 9 dager før og da skjønner jeg ikke at dere med termin 10 april her er lengre enn meg i uker når jeg følger termin 19???

Her er det noe som ikke stemmer....

Skrevet

Jeg har termin 17. april og er 14+2 i dag, men i min 15. uke, kanskje noen har sett eller skrevet feil når de har svart ;-)

Skrevet

Nei nå surra jeg fælt på morran...det jeg mente var at med termin 10 april bør man vel være rundt 16 uker nå?

Blir helt surrete av denne terminberegningen...hos legen fikk jeg termin 16 april,så forstå det den som kan!!

Skrevet

jeg var hos legen i går og fikk ul og fikk termin 10april. er 15 uker på vei i dag

Skrevet

Jeg har termin 10. april og er 15+2 i dag. Hadde UL for en måned siden og da fikk jeg termindato og nøyaktig angivelse av uker og dager på vei. Så det skal stemme, ser at en annen over her også sier termin 10 april og 15+2 :)

Skrevet

10. april har jeg termin, og er 15+2 i dag

Skrevet

Tror du kan skrive inn termindato på disse terminberegningene (kvinneguiden.no under gravid) og se hvor mange uker du er da! Jeg har termin 13.04 og er 15+5 i dag

Skrevet

termin 09.04 og er 15+4 i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...