Gå til innhold

Sliter dere med å lage kreative matpakker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å være kreativ på akkurat det området, for datteren min er meget fornøyd med enkle goveskiver med kokt skinke, agurk, tomat og leverpostei.Kjedelig, men det blir iallefall spist:-)

Skrevet

Den bloggen er så fin.

For mine barn blir det litt perler for svin med altfor fancy matpakker.

De vil helst ha enkle skiver med leverpostei (8 -åringen) og salami(2-åringen).

Skrevet

Super blogg. Skal lagre den til neste år :-)

Nå er det kun frokostmatpakke gutta mine får, så da er det ikke så mye rom for sprell.

Skrevet

Det er det kuleste jeg har sett på lenge. Lurer bare litt på hvordan alt ikke blir grøt innen det skal spises (i de boksene som ikek har skillerom)...? Uansett - blir ikke brukt til matpakke her, men til frokost/lunsj/kveldsmat-tips til småspist 4åring. Genialt, Monajenta!

Skrevet

Så bra!! Men... må bare fortelle om min venninde som dro til med vanvittige bra matpakker til sønnen sin i første klasse... og etter noe dager kommer sønnen hjem og er mutt og lei.. og sier " mamma....kan ikke jeg få vanlig matpakke...sånn helt vanlige skiver.." Bare en liten tankevekker til alle oss som kanskje har litt dårlig samvittighet for de vanlige matpakkene....

Skrevet

cherry! Hun har jo også laget skiver med leverpostei og agurk, men har skåret ut f.eks. hjerteform i agurken og sånt, bare for å gi en ekstra piff:-) Syns det er koselig, jeg! :-)

Skrevet

Denice: Det sa dattern min også, bare at hun gikk i barnehagen da hun sa det. Jaja. Tørre brødskiver skal bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...