Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 synes det er litt stas å gi mannen julekalender. pleier å tegne bilder av ting jeg gir han hver dag. som for eksempel en deilig middag, en herlig sexstilling, en flaske vin på fredag å ost å kjeks, atjeg tar ungene med med ut så han kan få litt mannetid, kinobiletter, muligens noe godis en gang i blant. er litt stas for mannen også. trenger ikke koste neo spesielt mye. men synes der er koselig å gjøre litt ut av han også. å han elsker det
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Så koselig at du lager slikt til mannen:) Høres kjempekoselig ut!
Dronningen! Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, han får det årlige julenummeret og det får være det:o)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Mannen min hater jula men er glad i øl, så han får en forseggjort kasse med pils. Full av sløyfer og nisser og glitter og stas. Julaftens pils er forresten bytta ut med favorittølet hans. Blir like glad hvert år, han! Jeg får fotmassasje og oppvartning i "bytte".
Tommage♀♂ Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, har mer enn nok med ungene sine. Deres gaver er forresten i boks. Han hadde aldri komt på å lage noe for meg, så det gidder jeg ikke.
Dronningen! Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Sommer/jul/påske- nummer for være nok. 91. stomperud faktisk:o)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Ja klart det han er jo litt barn han og, så klart han får kalender, kan jo ikke gjøre forskjell Men han forlanger sjokolade, så da blir det det sist året hadde vi alle sammen, jeg hadde prinsessemotiv og gutta hadde biler-motiv
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Lagde til ham før vi fikk barn men nå får han ingenting..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Lagde i fjor. en kasse med 24 forskjellige øl typer,alle pakket inn så han visste ikke hvem slag han fin. Han var kjempeførnøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå