frøkenfrua Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 åhhh...denne gangen føler jeg meg så tungpustet. Har vært tett i nesen i snart 3 mnd....og puster som en hval. Så nå ser jeg bare frem til å bli ferdig. 38 uker er nå passert, og hun må gjerne komme før. Flere som føler seg tom for pust?? Ellers sliter jeg med urinveisinfeksjon. Og lurer fælt på en ting. Det står at om en ikke får behandling, kan det føre til fosterskader... Men hva slags fosterskader er det snakk om?? Noen som vet? Jeg blir litt sjokket, for det er 2 gangen jordmor ikke får utslag på urinprøve. Og 2 gang legen min får utslag..... (oppsøker han da jeg føler noe ikke stemmer...og takk og lov for magefølelsen...)
blomstersmå Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 har ikke hørt noe om at det er skadelig for babyen, men tror at det kan føre til for tidlig fødsel... og at det kan gå til nyrene på deg og bli nyrebekkenbetennelse? skal ikke si det helt sikkert... rart legen ikke ga deg penicillin... har forresten hørt at tranebær juice/kapsler hjelper,men vet ikke om det går an å drikke når man er gravid...
frøkenfrua Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 legen ville sende den til dyking før jeg fikk medisiner....så regner med at jeg starter mandag. Joda...det står faktisk så...at tidlig fødsel og fosterskader kan være et utfall om en ikke får behandling... Men hva slags skader står det ikke... Og en kan drikke tranebær juice, men legen anbefalte ikke tablettene, da de inneholder stoffer babyen ikke skal ha.
blomstersmå Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 oki! håper du får hjelp over helgen da, ubehagelig å gå å tenke på sånne ting.... lykke til og god bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå