FruBoger fødeklar Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Ikke ett år ennå, bare 10måneder gammel.. ho rekker jo å fylle ett år da:P Men i juni blir det to småtroll, og nok å henge fingrene i.. Kan kanskje legge ifra meg drømmen om scrapbooking-hobby-rommet mitt, det blir vel ett nytt barnerom:P Jajaja:) Flere i samme sko??
flypapir Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Oj, gratulerer! Det blir spennende Her blir det nok noen år til nestemann kommer, hvertfall om det blir som vi ønsker!
Itsrejk Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Så moro! Gratulerer! Her var det nummer to som kom nå, og flere blir det neppe.
FrøkenJ Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 jepp jepp...vi er i samme båt..snuppa blir snart 1 år og blir storesøster i april/mai...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Gratulerer! Ikke ofte jeg er inne her lenger, men det var kjempekoselig å høre, (spes nå,) da:) Det klarer du fiiiint!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå