Gå til innhold

Hvilken sko str bruker barnet ditt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammel er han/hun?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 mnd jente - str 24

4år gutt - str 28/29

Skrevet

4 åringen (på 112 cm) bruker str 30 i vintersko.

11,5 åringen bruker str 38 i vintersko, 37 i håndballsko.

Skrevet

jente 20 mnd, bruker str 25

gutt, blir 4 i desember, bruker 31/32

Skrevet

3 (i januar 10) bruker 26 i vintersko.. men det er for han er så brei over foten..

2 ( mars 10) 21

Skrevet

4,5 år. 25 i vanlige sko og 26 i vintersko. 105 cm (Små ben :)

Skrevet

2 år og 2 mnd: 24 i vinterstøvler

8,5 år: 34 og 35

 

Babyen på 8 mnd vet jeg ikke.

Håper jeg ikke trenger å kjøpe sko riktig enda. De har det med å skulle gå så tidlig disse barna mine, men jeg synes hun kan vente til neste år i alle fall. :P

Skrevet

ok:) kom bare til å tenke litt idag,hehe..

så i bhg ett par gummistøvler i str 27 på hylla til ei som er 3,5 år.

syns de så mega store ut til den lille jenta liksom..å ei som fyller 5 nå strax bruker str 30 i slushers.. (hadde lite å gjøre da jeg måtte vente i gangen i bhg idag)-så la jeg merke til dette.. snuppa vår er 2år og 7mnd å bruker 24,kanskje 25 i vintersko siden det ska være plass til ullsokk inni. ifjor høst brukte hun 22,er det vanlig at barn vokser 2 sko str i året? merka føttene har vokst i rykk og napp men sånn over ett år er det sånn at de fleste går opp 2 str i året?hmm.. hehe

Skrevet

Gut 4 år: str. 27 (26 - 28 alt etter type)

Jente 2 i november: str. 22

Skrevet

Storesøster på 4 1/2 bruker str.29

Lillebror på 2 år bruker str. 25

 

Dette er str i nye sko jeg kjøper. De har sko i en str. mindre som også kan brukes en stund til.

 

 

Skrevet

snuppa er 22 mnd og bruker størrelse 21 og 22 i vintersko

Skrevet

4.5 år (jente): 23/24

9.5 år (gutt): 35

Gjest En vakker gutt på tre år
Skrevet

Min gutt er tre og et halvt. Han bruker 26-28 i sko, avhengig av type sko og hvor store de er i størrelsene. De størrelsene du så til barna i barnehagen høres helt logiske ut i forhold til hans ben i alle fall.

Både i joggesko og vintersko/cherrox har han gått opp 3 størrelser hvert år fram til nå... :)

Skrevet

Jenta mi på 3 år bruker 27.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...