Zitro Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 20 mnd jente - str 24 4år gutt - str 28/29
Mille** Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 4 åringen (på 112 cm) bruker str 30 i vintersko. 11,5 åringen bruker str 38 i vintersko, 37 i håndballsko.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 jente 20 mnd, bruker str 25 gutt, blir 4 i desember, bruker 31/32
LadyLuck & Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 3 (i januar 10) bruker 26 i vintersko.. men det er for han er så brei over foten.. 2 ( mars 10) 21
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 4,5 år. 25 i vanlige sko og 26 i vintersko. 105 cm (Små ben
Blåmandag¤ Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 2 år og 2 mnd: 24 i vinterstøvler 8,5 år: 34 og 35 Babyen på 8 mnd vet jeg ikke. Håper jeg ikke trenger å kjøpe sko riktig enda. De har det med å skulle gå så tidlig disse barna mine, men jeg synes hun kan vente til neste år i alle fall.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2009 ok:) kom bare til å tenke litt idag,hehe.. så i bhg ett par gummistøvler i str 27 på hylla til ei som er 3,5 år. syns de så mega store ut til den lille jenta liksom..å ei som fyller 5 nå strax bruker str 30 i slushers.. (hadde lite å gjøre da jeg måtte vente i gangen i bhg idag)-så la jeg merke til dette.. snuppa vår er 2år og 7mnd å bruker 24,kanskje 25 i vintersko siden det ska være plass til ullsokk inni. ifjor høst brukte hun 22,er det vanlig at barn vokser 2 sko str i året? merka føttene har vokst i rykk og napp men sånn over ett år er det sånn at de fleste går opp 2 str i året?hmm.. hehe
Ranveig R Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Gut 4 år: str. 27 (26 - 28 alt etter type) Jente 2 i november: str. 22
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Storesøster på 4 1/2 bruker str.29 Lillebror på 2 år bruker str. 25 Dette er str i nye sko jeg kjøper. De har sko i en str. mindre som også kan brukes en stund til.
annki83 Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 snuppa er 22 mnd og bruker størrelse 21 og 22 i vintersko
Mom2Two Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 4.5 år (jente): 23/24 9.5 år (gutt): 35
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 Eldste på 3,5 år bruker 27 og minsta på 14 mnd bruker 21.
Gjest En vakker gutt på tre år Skrevet 16. oktober 2009 #15 Skrevet 16. oktober 2009 Min gutt er tre og et halvt. Han bruker 26-28 i sko, avhengig av type sko og hvor store de er i størrelsene. De størrelsene du så til barna i barnehagen høres helt logiske ut i forhold til hans ben i alle fall. Både i joggesko og vintersko/cherrox har han gått opp 3 størrelser hvert år fram til nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå