Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Emmaljunga Duo Edge, Teutonia Mistral eller Brio Happy Duo? Er så usikker. Pris har ikke så mye og si...vil bare ha ei god vogn. Håper på mange svar
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 mistral eller happy, edge er blytung! Mistral er lettest i vekt, vendbart styre. Super som sportsvogn, men du må ha softbag eller hardbag til babyen. Teuronia har kjempelun kalesje med supert stormtrekk. Happy er stor og duvende som sportsvogn syns jeg, men med super, lun duobag til baby..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Vi valgte Happy av dem og har vært veldig fornøyd. Nå bruker vi den som sovevogn i barnehagen, men når babyen i magen blir født, så kommer vi til å ta frem bagen og bruke den igjen på fulltid. Vi har hatt en god trille i tillegg som vi bruker hjemme nå når vi har behov for det.
Lemonia Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Mistral. Lett og lun vogn, vendbart styre, softbagen er genial, lufthjul gjør vognen til en lek å trille uansett føre, lett å legge sammen og er blandt de som tar minst plass sammenlagt (veldig greit når man skal ha vognen i bilen), god fjæring. Rett og slett en super vogn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Takk for svar Synes Happy har finest utseende av de to, men er som sagt veldig usikker. Noen andre meninger? HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ville valgt Happy. Har ikke prøvd Mistral, men liker ikke utseende på på den.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg ville valgt Happy. Har ikke prøvd Mistral, men liker ikke utseende på på den.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Emmaljunga, helt klart. Men kommer jo an på hvor du bor og bruk. Skal man ha vogna mye inn og ut av bilen, og bruke den mye til bybruk, så hadde jeg ikke valgt denne vogna. Mistral, liker ikke utseende og synes den virker veldig som en billig vogn. Hater plasthjul. Brio Happy, utseendemessig er dne min drømmevogn, men den er så sinnsykt liten at jeg ser på det som et bortkastet kjøp. Bagen er så liten at man må jo tvinge barnet til å ligge i sportsdelen før barnet er klar for å sitte.. Iallefall er det det som hadde skjedd med meg og mine barn. Liten plass til ordentlige poser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå