Gå til innhold

MME (samme som småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vis jeg vil ut en kveld, kan gutten få MME den kvelden jeg er ute? eller vil han bli dårlig i magen av det?

Hvordan fungerer dette i det hele tatt egentlig? Nybegynner på detta:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart han kan, men da kan det i så fall være greit å teste det ut på forhånd sånn at barnevakten slipper å få noen ubehagelige overraskelser. Anbefaler likevel pumpet melk på flaske om man har muligheten (husk å øve med flaske også), det som har blitt brukt her i huset, i alle fall de førset mndene :o)

Skrevet

Men når jeg pumper så kommer det under 30ml om gangen ( etter han har ammet) og jeg må "spare" opp melk til jeg skal ut og det tar jo evigheter:-p. Vis jeg skal øve på flaske det må være morsmelk eller?

Skrevet

Hehe, i know - gikk sakte her også. Beste tida å pumpe på er etter "frokost" siden det da ofte er litt fler timer siden sist og man har litt fullere mugger enn resten av dagen. Eller man kan legge inn en pumping midt mellom to amminger.

Du kan jo øve med hva du vil, om det går kjempefint med flaske og mme på en gang kan du jo pumpe deg det måltidet (siden han da har spist seg mett på noe annet) så har du i reserve uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...