Gå til innhold

Noen som har/har hatt livmorfremfall?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en utrolig rask fødsel for 9 uker siden. Etter noen uker merket jeg at det presset på blæren og følte at jeg måtte tisse hele tiden. Da jeg undersøkte er livmoren bare en halv fingerlengde innenfor. Jeg snakket med gyn og de sa at de ikke trodde det var fremfall og at jeg kunne trene opp bekkenbunnen igjen. Men jeg har gjort knipeøvelser som en Gud siden før fødselen og føler ikke det er noen forskjelle.

 

Noen som vet noe om dette? Er det mulig at det bare er å trene det tilbake?

 

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...