Gå til innhold

Kreative / humor julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å lage noen morsomme julekort med meg og ungene...

Noen morsomme ideer - og hvor / hvordan jeg kan lage dem?

er det noen programmer som jeg burde hatt for å lage noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

photoscape er et kjempefint program og lage fine kort i, det er lett å bruke og man får fine fotomonteringer i det :)

har en venninne som ofte tar bilder av barna i morsomme situasjoner når barna baker og koser seg og lager julekort av det :) julekortene vi får av henne er alltid like spesielle og aldri kjedelige. Barna er ofte ikke opmerksomme på at hun tar bilder av de, så de er spontane og oppriktige, ikke sånn typiske oppstilte som man vansligvis får.

Så tipset mitt er å lage til et lite juleverksted hjemme en helg, lag julepynt en dag, bak neste dag og knips en masse bilder og rediger de i det programmet til et flot kort du kan sende familien :) Ha gjerne musikk i bakgrunnen som barna kan synge med på, be de fortelle vitser som dere kan le av. Fortell rare historier om ting de har gjort tidligere....ting som får de til å le....og knips i vei :) Pass bare på å ikke få "oppstilte" bilder, men bilder av hvordan helgen med juleforberedelser hjemme har vært :) Jeg lover deg det blir supre julekort litt utenom det vanlige som alle vil sette pris på i lang tid.

Kan avsløre at jeg enda har fjorårets julekort fa venninnen min hengende på kjøleskapet fordi det er så hjertelig og varmt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...